مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان با حضور ۲۳۰ نفر در قالب ۴۶ تیم برگزار شد که نسبت به سال گذشته افزایش بیش از دوبرابری داشت.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 24 November 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد حسن یزدی‌نژاد مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم در آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان که شب گذشته در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین به عنوان بزرگترین سازمان مردمی جهان و پیشران انقلاب اسلامی است که برای تمدن‌سازی نوین اسلامی وارد میدان شده و در همین راستا فضای مجازی بسیج به عنوان زیر مجموعه بسیج مستضعفین با برنامه‌های مختلف تولید محتوا، شبکه‌سازی، سواد رسانه و موضوعات شتاب‌دهنده در خدمت جوانان و نوجوانان است.

وی گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال به صورت ملی در همه استان‌ها برگزار شد و شرکت برای همه آزاد بود، امسال هم این رویداد در قم با حضور ۲۳۰ نفر از شرکت کنندگان مختلف آغاز و ۴۸ ساعت به طول انجامید .

یزدی‌نژاد بیان کرد: امسال این رویداد با حضور ۲۳۰ نفر در قالب ۴۶ تیم برگزار شد که نسبت به سال گذشته افزایش بیش از دوبرابری داشت، سال گذشته ۲۰ تیم شرکت داشتند که ۱۹ تیم برادران و ۱ تیم خواهران بود اما امسال ۲۰ تیم خواهران به تعداد ۹۷ نفر شرکت کرده بودند، دانش آموزان شرکت کننده در این رویداد ۹۰ نفر بودند.

 مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج استان قم خاطر نشان کرد: در مجموع در این رویداد  ۳۴ تیم انیمیشن، ۵ تیم بازی سازی و ۶ تیم نرم افزار موبایلی شرکت کرده بودند.

وی تصریح کرد: سطح داوری این رویداد بسیار بالا بود، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره روابط عمومی شهرداری قم، مجموعه شورای شهر، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، موسسه رسانه‌های دیجیتال،اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و  آموزش و پرورش در این رویداد همکاری کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار