با تغییرات اخیر نقشه، شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») افزایش یافته و از ۳۰۶ شهرستان در هفته گذشته به ۳۳۱ شهرستان رسیده و در نتیجه اوضاع کرونایی کشورمان بهتر شده است؛ تغییری که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۵ شهرستان رسانده که شامل حدود ۹۹.۵ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ 26 November 2022

به گزارش تابناک قم، بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تداوم بهبود وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ هرچند می‌دانیم که شیوع بیماری آنفلوانزا ادامه دارد و آماری از میزان این شیوع در مناطق مختلف و حتی کل کشور در دست نیست!

روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
 


با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که برای سومین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرحطر») در نقشه دیده نمی‌شود و افزون بر آن، از گستره رنگ نارنجی هم کاسته شده است؛ اتفاقی مبارک و خوشایند.

بنا بر نقشه جدید که از فردا (شنبه) پنجم آذر ماه اعمال خواهد شد، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») از ۴ به ۳ شهرستان و همچنین شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») از ۱۳۸ به ۱۱۴ شهرستان کاهش یافته است.

این تغییرات موجب شده که شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») افزایش بیابد و از ۳۰۶ شهرستان در هفته گذشته به ۳۳۱ شهرستان برسد و در نتیجه اوضاع کرونایی کشورمان بهتر شود؛ تغییری که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۵ شهرستان رسانده که شامل حدود ۹۹.۵ درصد شهرستان‌های کشورمان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار