شهر مقدس قم همزمان با سال روز میلاد حضرت زینب(س) رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است و به‌ مناسبت این روز بزرگ مراسم جشن در حرم کریمه اهل بیت(س)، مسجد جمکران، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان(ع) در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 30 November 2022

به گزارش تابناک قم، هم‌زمان با 5 جمادی الاولی سال روز میلاد امام حضرت زینب(س) شهر مقدس قم نیز هم‌زمان با سایر شهرهای کشور غرق در شادی و سرور است.

زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت(س) از جای‌جای ایران اسلامی خود را به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) رسانده‌اند تا در این جشن و سرور خود را سهیم بدانند.

شهر آذین‌بندی و چراغانی شده و همه جای شهر را ریسه بسته‌اند، شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) با پخش گل و شیرینی خود را در این جشن بزرگ سهیم می‌دانند.

حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز به‌ طرز با شکوهی آذین‌بندی شده و هزاران تن از عاشقان بانوی آب و آینه خود را به این مکان مقدس رسانده‌اند تا کنار این مضجع و حرم شریف این روز عظیم را جشن بگیرند.

در این مراسم عاشقان و شیفتگان مکتب اهل‌بیت(ع) و زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(ع) حضور داشتند، آیین‌‌های جشن در مسجدها، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان(ع) در سراسر استان برگزار و سخنرانان به بیان ویژگی‌ها و کرامت های حضرت زینب(س) پرداختند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار