معاون فنی عمرانی شهرداری قم از تکمیل طراحی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 13 May 2023

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری قم در سال 1402 ابراز داشت: طراحی فاز یک میدان سپاه انجام شده که در حال بازنگری آن با تحولات موجود هستیم.

وی با اشاره به اینکه به زودی فاز دو مطالعات این پروژه آغاز خواهد شد ادامه داد: امیدواریم بتوانیم این پروژه را امسال از نظر اجرایی آغاز کنیم.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم با اشاره به احتمال سه سطحه بودن این پروژه خاطرنشان کرد: برای ادامه محور عمار یاسر و رسیدن به بلوار شهید صدوقی راه دیگری جایگزین میدان سپاه وجود ندارد و این موضوع اجرای پروژه را قدری حساس کرده است.

وی با اشاره به اینکه بلوار شهید صدوقی یک محور مجهز محلی و شرقی غربی و با نقش مهم ترافیکی و اجتماعی است گفت: باید دسترسی‌ها به نحوی کامل شود که از انباشته شدن ترافیک اضافه در این محور دوری کنیم.

وی اضافه کرد: برای تقاطع میدان سپاه به یک لوپ چپگرد به سمت پردیسان نیاز داریم و یک ورودی از سمت 30 متری شهید اخلاقی به سمت بلوار عمار یاسر خواهیم داشت.

به گفته حلوایی‌زاده در طراحی این تقاطع غیرهمسطح اینکه کدام محور منفی یک و کدام مثبت یک باشد، باید در آینده تصمیم گیری شود.

وی گران بودن قیمت تملک، وجود پست برق و حجم ترافیک موجود را سه چالش مهم اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار