در آستانه میلاد امام رضا(ع) اولین جشنواره مردمی «محلّه‌ امام رضایی‌ها» در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶ 30 May 2023

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام احمد قادری دبیر اولین جشنواره مردمی «محلّه‌ امام رضایی‌ها» با اعلام خبر برگزاری اولین جشنواره مردمی «محلّه‌ امام رضایی‌ها»، گفت: همزمان با ایام سراسر نور دهه کرامت و در آستانه‌ میلاد امام مهربانی‌ها، حضرت رضا(ع)، به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی، این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی برگزاری چنین جشنواره‌هایی را یکی از نیازهای امروز جامعه‌ی دینی برشمرد و با تاکید بر تداوم نشاط انقلابی در فضای اجتماعی جامعه گفت: خدای مهربان را شاکریم که ما را از محبان و دوستان اهل بیت پیامبر رحمت(ص) قرار داد تا شادی‌ها و عزاداری‌هایمان، همنوا با حضرات معصومین(ع) باشد.

مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی میهمان و سخنران برنامه را حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت و عضو مجلس خبرگان رهبری معرفی کرد و افزود: در این برنامه، خادمین بارگاه ملائک پاسبان بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س)، با حضور خود و رونمایی از پرچم مطهر حرم، فضای جشنواره را معنوی خواهند نمود.

وی همخوانی سرودهای "بابا رضا"، "مهر خواهر برادری" و "دختر ایران" توسط نوجوانانِ حاضر در برنامه را از بخش‌های مورد علاقه حاضرین دانست و گفت: حاج حسن برخورداری  در این جشنواره به مدیحه سرایی و گروه سرود دختران بهشت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

گفتنی است اولین جشنواره مردمی«محلّه‌ امام رضایی‌ها» به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمدرضا شفیعی و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی و همسایگان محله بنیاد، روز سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در بوستان نغمه قم برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار