آئین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر بانوی کرامت با حضور مدیران کتابخانه های تخصصی قم (مکتا)، اعضای نهاد کتابخانه ها، مراکز اسنادی و موزه ای و نمایندگانی از هیأت های مذهبی قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 30 May 2023

به گزارش تابناک قم، آئین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر بانوی کرامت در هشتمین روز از دهه کرامت با حضور مدیران کتابخانه های تخصصی قم (مکتا)، اعضای نهاد کتابخانه ها، مراکز اسنادی و موزه ای و نمایندگانی از هیآت مذهبی قم در صحن امام هادی علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیین سنتی و معنوی خطبه خوانی حرم مطهر بانوی کرامت در دهه کرامت که هر روز با حضور یکی از مدیریت های آستان مقدس و نهادهای مرتبط برگزار می‌شود در هشتمین روز از دهه کرامت، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نظری رئیس مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت همراه بود.

مراسم خطبه‌خوانی از آیین‌های معنوی و سنتی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها است که همه روزه به صورت محدود و در ایام مناسبتی ویژه با حضور همه خادمان حرم مطهر برگزار می‌شود.

این مراسم با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) همراه است و ادعیه و صلوات مخصوصی به مثابه تجدید بیعت با حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در آن قرائت می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار