رئیس هیات گلف استان قم گفت: تیم مینی‌گلف قم با ترکیب ۴ بازیکن قمی موفق شد به مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور دست یابد.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ 01 June 2023

به گزارش تابناک قم، رضا دلاوری امروز در‌ گفت‌وگویی با اشاره به حضور تیم مینی‌گلف قم در مسابقات قهرمانی کشور، طی سخنانی اظهار کرد: مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور با حضور ۲۲ تیم از ۲۱ استان و ۸۵ ورزشکار به میزبانی استان تهران طی روز گذشته و امروز برگزار شد.

وی افزود: هیات گلف استان قم تصمیم گرفت تیمی برای حضور در این مسابقات با ترکیب مجید کربلایی، احمد ورمزیاری، محمدحسین فطرس و سیدمحمدنعین یزدی‌زاده با سرپرستی علی منفرد اعزام کند.

رئیس هیات گلف استان قم تصریح کرد: تیم ‌مینی‌گلف استان قم در روز اول مسابقات موفق شد به صورت مشترک با تیم استان لرستان به مقام سوم دست یابد.

وی در ادامه گفت: در روز دوم مسابقات که امروز برگزار شد تیم مینی‌گلف استان تهران، خراسان رضوی و قم به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

دلاوری درخصوص دعوت گلف‌باز قمی به اردوی تیم ملی، ابراز کرد: مجید کربلایی عضو تیم مینی‌گلف قم در بخش انفرادی این مسابقات به عنوان نفر ششم این مسابقات معرفی شد. باتوجه به این موضوع کربلایی جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در مسابقات جهانی سوئد که مهرماه برگزار می‌شود را کسب نمود.

وی افزود: علاوه بر کربلایی پیش‌بینی‌ می‌شود با توجه به رنکینگ و امتیازهای کسب شده، احمد ورمرزیاری دیگر بازیکن قمی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شود.

رئیس هیات گلف استان قم بیان کرد: این مسابقات در بخش بانوان نیز روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه برگزار خواهد شد که بانوان قمی در این مسابقات حضور دارند و امیدوارم مانند تیم آقایان درخشش داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اولین قضاوت تیم داوران بانوان قم در این مسابقات‌ گفت: تیم داوری قم با حضور نرجس جعفری، نرجس محمدی و الهام محمدی موفق شدند قضاوتی در چهارچوب این رقابت‌ها داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار