نخستین جلسه از سلسله نشست های شب‌های حوزه با عنوان «شکوه سرو» همزمان با شصتمین سالروز قیام پانزدهم خرداد در مدرسه فیضیه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 06 June 2023

به گزارش تابناک قم، نخستین جلسه از سلسله نشست های شب‌های حوزه با عنوان «شکوه سرو» همزمان با شصتمین سالروز قیام پانزدهم خرداد در مدرسه فیضیه برگزار شد.

امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این نشست بااشاره به اهتمام جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دوره جدید فعالیت برای استفاده بیشتر از ظرفیت حوزه و طلاب گفت: در همین راستا شصتمین سالگرد قیام پانزدهم خرداد را غنیمت شمرده تا سلسله نشست‌های شب‌های حوزه آغاز به‌کار کند.

وی افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت طلاب، روحانیون و حوزویان با برگزاری چنین برنامه‌های بتوانیم گام‌های موثر و استواری برداریم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکا نیز با اشاره به اینکه مدرسه فیضیه سرشار از خاطراتی بوده که این مدرسه را در جهان اسلام منحصر به فرد کرده گفت: عالمان، فرهیختگان، فقها، مجتهدان و بزرگان جهان اسلام در این مدرسه رشد داشته‌اند که تمام این اتفاقات از برکات هم‌جواری با بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) رقم خورده است.

رونمایی از پوستر سلسله نشست شب‌های حوزه، شعرخوانی، مشق خوشنویسی اشعار امام راحل و روایت‌گری حادثه ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار