مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله العظمی سیستانی (دام ظله العالی) در ملاقات مدیر حوزه های علمیه، آیت الله علیرضا اعرافی با معظم له ضمن استماع برخی از آخرین برنامه های حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه ایران، رهنمودهای لازم را ارائه فرمودند و برای توفیق و سربلندی حوزه های علمیه دعا کردند.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵ 07 June 2023

به گزارش تابناک قم، حضرت آیت الله العظمی سیستانی (دام ظله العالی) ضمن تذکر و یادآوری تاریخ معنوی و مذهبی شهر مقدس قم، توصیه هایی در خصوص حفظ و ارتقای ابعاد عبادی و معنوی قم فرمودند و بر صیانت از جایگاه و شئون روحانیت تأکید داشتند.

مرجع بزرگ جهان تشیع ارتباط قوی روحانیت و مردم را بسیار مهم و توسعه و تعمیق آن را ضروری دانستند.

حضرت آیت الله اعرافی در ابتدای این ملاقات صمیمانه از توجه و اهتمام معظم‌له نسبت به مسائل حوزوی و برخی از طرح‌های کلان دفتر ایشان در قم، از جمله تأسیس کتابخانه جامع تخصصی، ساخت بیمارستان فوق تخصصی و خدمات درمانی به مردم و طلاب حوزه علمیه شهر مقدس قم تقدیر و تشکر نمودند.

مدیر حوزه‌های علمیه آمارها و گزارش‌هایی از طلاب، اساتید، مراکز و موسسات حوزوی و دروس سطوح عالی ارائه کردند و به ویژه درباره دروس خارج در استان ها، کتاب ها و تحقیقات فقه معاصر و ورود در برخی از عرصه ها و رشته های جدید مورد نیاز جامعه و کشور و عرصه بین الملل توضیحاتی را تقدیم کردند.

قبل از این ملاقات، مدیر حوزه های علمیه کشور با آیت الله زاده مکرّم سید محمدرضا سیستانی، دیدار و نسبت به مسائل مرتبط با حوزه های علمیه نجف و قم گفتگو و تبادل نظر نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار