رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری اعضای یک باند ۴ نفره سارقان منازل و اعتراف آنان به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 08 June 2023

به گزارش تابناک قم، رئیس پلیس آگاهی استان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام یکسری اقدامات پلیسی متوجه شدند بخش عمده‌ای از سرقت منازل، توسط سارقان غیر بومی با استفاده از خودرو‌های تندرو و با بهره گیری از پلاک‌های مسروقه یا جعلی در قالب گروه‌های ۳ الی ۴ نفره با پوشش‌های معین به مقابل منازل شکات مراجعه می‌کنند.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور افزود: این سارقان، پس از حصول اطمینان از عدم حضور ساکنان در منزل به شیوه های مختلف وارد ساختمان شده و  به سرقت اموال با ارزش همچون طلاجات و وجوه نقد و گاهاً سرقت گاوصندوق‌ها دست می زدند. 

وی گفت: با تماس یکی از همشهریان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از منزل وی، سریعاً نزدیکترین واحد تخصصی از تیم مبارزه با سرقت از منازل به محل اعزام و پس از شناسایی و تعقیب متهمان، موفق به دستگیری هر ۴ نفر سرنشین خودرو شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه سر دسته باند مذکور در شهر‌های همدان، اصفهان، سمنان، کاشان، تهران، گیلان و اراک تحت تعقیب بوده است گفت: در بازرسی از خودرو متهمان، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله طلاجات، فرش ابریشم، ادکلن‌های مسروقه، مقداری ظروف مسی، مکمل‌های غذایی، البسه، ابراز آلات تخریب درب‌های ورودی (انبرقفلی و پیچ گوشتی و تالیور) کشف و ضبط شد.

سرهنگ عباسعلی پور افزود: در نهایت متهمان که به ۱۰ فقره سرقت از منازل در سطح شهر قم اعتراف کردند به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار