سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد خبر داد؛
سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد گفت: در راستای پاسخ به درخواست های مردمی و بهبود وضعیت ترافیکی منطقه، بلوار شهید موحدین یزد در آستانه تغییر بزرگی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 10 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید ابوالفضل کشفی در جریان بازدید از پروژه‌های اجرایی منطقه چهار شهرداری یزد، اظهار کرد: با هدف کاهش بار ترافیکی در بلوار اصلی آزادشهر، درخواست چندین ساله اهالی منطقه پاسخ داده می‌شود.

سرپرست منطقه چهار شهرداری منطقه چهار یزد گفت: بر این اساس و طبق درخواست‌های چندین ساله اهالی آزادشهر، تاکید استاندار یزد، بازدید شهردار یزد و پیگیری‌های نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، قسمتی از بار ترافیکی بلوار شهید واعظ به بلوار شهید موحدین انتقال خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این بلوار در راس آزادسازی‌های منطقه قرار می‌گیرد، افزود: اهم مشکل این فاز، آزادسازی حد فاصل قلعه خیرآباد تا ابتدای بلوار ۵۰ متری ایجاد شده در انتهای آن است که پیگیری‌های شهرداری در این حوزه با جدیت در حال انجام است.

کشفی عرض این قطعه از بلوار را ۵۰ متر و طول آن را هزار متر بیان کرد و گفت: با اجرای این پروژه روند تردد در منطقه بسیار سهل تر بهتر خواهد شد.

سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد تصریح کرد: این مسیر سی و پنج هزار متر مربع آزاد سازی دارد که فقط ۳۰ درصد آن انجام شده و باتوجه به پیگیری اهالی منطقه، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان مربوطه، آزادسازی این مسیر با دستور تاکیدی شهردار یزد در اولویت قرار گرفته است.

وی اعتبار آزادسازی املاک این مسیر را ۲۸۰ میلیارد تومان برآورد کرد و از اهالی این منطقه خواست تا برای تسریع در روند اجرایی پروژه، نسبت به آزادسازی املاک خود همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند تا بزودی این مهم محقق شود.

کشفی ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه شامل آزادسازی، سنگ جدول، زیرسازی و سایر اقدامات است که پس از انجام آن شاهد بهبود وضعیت در این محل خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار