معاون اجرایی رئیس جمهور به تغییرات مدیریتی در آذربایجان شرقی واکنش نشان داد و گفت: میثاق ما با مدیران، حل مشکلات مردم است و ما به هیچ مدیری چک سفید امضاء نداده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 10 June 2023

به گزارش تابناک تبریز، استان آذربایجان‌شرقی دو روزی بود که میزبان رئیس جمهور و هیات همراه‌اش بود. در این سفر دو روزه اتفاقات خوشی برای استان رخ داد که از آنها می‌توان به استقلال مس سونگون و تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ و افتتاح خط آهن ایستگاه بستان آباد- خاوران بعد از ۲۲ سال و انتقال آب بعد از ۲۰ سال به میانه اشاره کرد.

اما یکی از موضوعات دیگری که قبل از سفر بر سر زبان‌ها از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی افتاده بود، تغییرات مدیریتی در  استان بود که در دور دوم سفرهای رئیس جمهور در چند استان‌ رخ داده است.

در این میان آنچه که دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور را حائز اهمیت کرده، رویکرد جدید دولت است که علاوه‌بر رسیدگی به مشکلات مردم و افتتاح پروژه‌ها، «عملکرد مدیران استانی» را هم ارزیابی می‌کند. رئیس جمهور بارها تاکید کرده که اگر در ارزیابی دولت مشخص شود مدیری ناکارآمد است با او تعارف نخواهد داشت.

رئیسی در این باره گفته است که دولت به طور دائم در حال ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌هاست و اگر در یک ارزیابی دقیق مشخص شود مدیری موفق نبوده نسبت به تغییر وی درنگ نخواهیم کرد.

عملکرد مدیران در سفرهای استانی ارزیابی می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در همین رابطه گفته است: «میثاق ما با مدیران، حل مشکلات مردم است و ما به هیچ مدیری چک سفید امضاء نداده‌ایم و هیچ مدیری حق ندارد خدمات‌دهی به مردم را به تأخیر بیندازد».

محسن منصوری، نهم اردیبهشت ۱۴۰۲ در کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: علاوه رسیدگی به مشکلات مردم، بازدید از روند پروژه‌ها و افتتاح پروژه، یکی دیگر از اهداف سفرهای استانی رئیس جمهوری ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه‌های مختلف است.

او این را هم اضافه کرد: پیش از سفر جلسات کارشناسی را برای این موضوع برگزار می‌کنیم از ۵ مسیر عملکردهای مدیران مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و سپس آن را با استاندار به اشتراک گذاشتیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در ادامه متذکر شد: با دستگاه‌های نظارتی همچنین معتمدین و متنفذین و کسانی که برای دولت قابل احترام باشند موضوع را در میان گذاشته و جمع‌بندی در خصوص عملکرد مدیران داشتیم.

منصوری بیان داشت: تاکید استاندار همین است که نیروهای تازه‌نفس و انقلابی بیش از قبل به کار گرفته شود تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

در این راستا خبرنگاران در حاشیه نشست خبری رئیس جمهور با رسانه‌های استان از محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، در مورد  تغییرات مدیریتی سوال کردند و جواب آقای معاون در نوع خود جالب بود.

منصوری محسن منصوری در پاسخ به این سوال خبرنگاران که درباره تغییرات مدیریتی استان آذربایجان‌شرقی توضیح دهید، گفت: فعلا بنا ندارم در این مورد چیزی را رسانه‌ای کنم.

خبرنگاران مجددا از معاون رئیس جمهور در این مورد پرسیدند. وی تغییرات در مدیران را با تائید سر و به علامت تایید و نشاندن لبخند روی صورت پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :