کاهش آمار فوت شدگان سال 94 در قم
۳۱۳ مورد مرگ ناشی از تصادف در سال ۹۴ به پزشکی قانونی قم ارجاع شد، که با توجه به این آمار فوت شدگان در این سال نسبت به سال ۹۳ کاهش داشته است.
کد خبر: ۲۲۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 06 May 2016
به گزارش تابناک قم، داود میرویسی رئیس بخش متوفیات پزشکی قانونی قم گفت: در سال ۹۴ تعداد ۳۱۳ مورد مرگ ناشی از تصادف به پزشکی قانونی قم ارجاع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، یک درصد کاهش داشت.

وی همچنین اجساد ارجاع شده ناشی از مرگ در اثر سوختگی در سال ۹۴ را تعداد ۶ مورد اعلام و تصریح کرد: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۳ مورد بوده است.

رئیس بخش متوفیات پزشکی قانونی قم، تنها قسمت افزایش یافته در معاینه اجساد را مربوط به مسمومیت با گاز co اعلام کرد و افزود: متأسفانه قاتل خاموش در سال ۹۴ جان ۹ نفر از همشهریان را گرفت، این درحال است که آمار مسمومیت با گاز منوکسید کربن در سال ۹۳ در استان قم، تنها ۶ نفر بوده است.

وی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی در مورد رعایت توصیه‌های ایمنی در استفاده از وسایل گرمازا در فصول سرد سال، تأکید کرد.

میرویسی همچنین اعلام کرد: فوت شدگان در اثر سوانح رخ داده در محل کار نیز در سال ۹۴ نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته‌ است.

وی گفت: فوت شدگان حوادث کار در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در استان، از میان مردان بوده‌اند و خوشبختانه در سال ۹۴ شاهد کاهش ۱۹ درصدی آمار نسبت به سال قبل بوده‌ایم.

رئیس بخش متوفیات پزشکی قانونی قم همچنین آمار فوت شدگان در اثر برق گرفتگی و غرق شدگی را نیز در سال ۹۴ به ترتیب ۸ نفر و ۶ نفر اعلام کرد و افزود: در بازه زمانی یاد شده، این رقم بیانگر روند کاهشی بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار