معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در ایام میلاد باسعادت امام زمان(عج) مراسم مختلفی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان و مناجات با امام زمان(عج) از جمله برنامه‌های این ایام است.
کد خبر: ۲۳۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 21 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به اینکه دوم خرداد مصادف با ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان است، عنوان کرد: مسجد مقدس جمکران در ایام ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) میزبان خیل عظیمی از مشتاقان و زائرانی است که از اقصی نقاط ایران و جهان به این مکان مقدس مشرف می‌شوند.

وی اظهار کرد: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان برنامه‌های فرهنگی و دینی متنوعی با هدف نشر و تبیین معارف قرآن و عترت در نظر گرفته است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: مراسم نیمه شعبان مراسم این ایام به صورت رسمی از روز پنجشنبه 30 اردیبهشت آغاز شده و تا شام نیمه شعبان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه احیای شب نیمه شعبان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین واضحی از ساعت 2 بامداد تا اذان صبح برگزار می‌شود، گفت: در مراسم احیای شب نیمه شعبان که در صحن جامع امام مهدی (عج) برگزار می‌شود، مناجات با امام زمان(عج) و مناجات شعبانیه قرائت می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان یادآور شد: مراسم شکرگزاری از جمله مراسم شام ولادت امام زمان(عج) است که حاج سیدمهدی میرداماد، مداح این مراسم خواهد بود و در این مراسم خادمان جشن‌های نیمه شعبان تجلیل می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار