مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی از یکم تا سوم خرداد ماه به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 21 May 2016
به گزارش تابناک قم، عیسی رضایی با اشاره به فعالیت تیم های نظارتی اداره کل میراث فرهنگی قم گفت: تیم ها از امروز نظارت های ویژه از تاسیسات گردشگری از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان، مهمانپذیر‌ها و مجتمع‌های بین راهی را آغاز کرده اند تا خللی در ارائه خدمات به مسافران صورت نگیرد.

وی افزود: کیفیت خدمات اقامتی، رفاهی و وضعیت امکانات اولیه از لحاظ نوع نظافت و بهداشت به زائران مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان اینکه زائران از اسکان در واحدهای اقامتی غیرمجاز خودداری کنند گفت: این واحدها بدون امنیت و بهداشت، بدون پروانه بهره برداری، استانداردهای لازم خدماتی و بهداشتی و ایمنی در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: 236 واحد اقامتی غیرمجاز در استان شناسایی شده است در مرحله اول اخطاریه و تذکر برای جمع آوری واحدهای اقامتی غیرمجاز صادر کرده ایم در صورت عدم همکاری با کمک اداره کل اماکن نیروی انتظامی اقدام به پلمپ این واحدها خواهیم کرد.

رضایی از زائران و شهروندان خواستار شد: افراد در صورت مشاهده واحدهای اسکان غیرمجاز مسافر و ارایه انتقاد و پیشنهاد و گزارش در خصوص تاسیسات گردشگری با شماره 37603427 الی 28 برای رسیدگی کارشناسان در اسرع وقت با اداره کل میراث فرهنگی قم تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه در قم بیش از 400 واحد تاسیسات گردشگری فعال است گفت: از این تعداد 51 واحد هتل و هتل آپارتمان، 54 واحد مهمانپذیر، 90 واحد مجتمع گردشگری بین راهی، 140 خانه مسافر و سایر واحدهای پذیرایی در خدمت زائران می باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار