مروری بر مطبوعات امروز یکم خردادماه:
روزنامه های استان قم در شماره اول خردادماه به عناوینی از جمله احداث بیمارستان 250 تخت خوابی تخصصی مادر و کودک، میلیون زائر در وعده گاه منتظران ظهور، استفاده از ظرفیت بسیج جهت ارائه خدمات به زائران نیمه شعبان، وجود 19 هزار بیکار در قم و بافت تاریخی قم در حال نابودی است، پرداخته اند.
کد خبر: ۲۳۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 21 May 2016
روزنامه همشهری 

این روزنامه در مطلبی با عنوان میلیون زائر در وعده گاه منتظران ظهور، آورده است: نیمه شعبان که می‌رسد، اجتماع عظیم منتظران ظهور در مسجد مقدس جمکران نگاه عالم را متوجه خود می‌کند. مانور بزرگ مهدویت و انتظار با حضور 2 میلیون زائر در وعده‌گاه منتظران ظهور شکل می‌گیرد. جمعیتی که این روزها زیر گنبد فیروزه‌ای مسجد جمکران، میلاد منجی عالم را جشن می‌گیرند حدود 2 برابر جمعیت کلانشهر قم هستند.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ قم آماده حضور میلیونی زائران در نیمه شعبان، افزایش کرایه سرویس مدارس و مقابله با رکود در ساخت و ساز، تولدی دیگر در عصر غیبت، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمکران تا عتبات عالیات و تلاش خستگی‌ناپذیر کاراته‌کاها در سایه کم‌لطفی باشگاه‌ها، اشاره کرد.

روزنامه شاخه سبز 

این روزنامه در مطلبی با عنوان گزارش عملکرد رییس جمهوری و تقدیر مراجع از دولت یازدهم، به تشریح سفر روز گذشته رئیس جمهوری به شهر قم پرداخته است.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ تشرف روحانی به حرم حضرت معصومه(س)، بازدید شهردار قم از ستادهای خدماتی نیمه شعبان، نمایشگاه اشیا تاریخی در خانه زند برگزار می شود، احداث بیمارستان 250 تخت خوابی تخصصی مادر و کودک، برگزاری اولین جلسه کمیته راهبردی احداث شهرک خودرو قم، ضرورت درآمدزایی و ایجاد درآمدهای پایدار توسط شهرداری ها، بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان صحرایی مسجد مقدس جمکران و صدور مجوز برای بیش از 50 ایستگاه صلواتی در محدوده بلوار پیامبر اعظم، اشاره کرد.

روزنامه ایمان

این روزنامه نیز با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهوری به شهر قم، استقبال گرم مراجع از روحانی را به عنوان تیتر برگزیده منتشر کرد.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ با لاریجانی یا بر لاریجانی، ورودی قم – جعفریه ساماندهی می شود، تعریف الگوی سه جانبه سرمایه گذاری در شهر قم، بیمارستان عاشقان ولایت در مسجد جمکران برپا شد و استفاده از ظرفیت بسیج جهت ارائه خدمات به زائران نیمه شعبان، اشاره کرد.

روزنامه 19 دی 

این روزنامه در خبری با عنوان وجود 19 هزار بیکار در قم نوشت: 600 واحد تعطیل در استان قم وجود دارد. ۱۹ هزار بیکار در استان قم وجود دارد و این آمار بزرگی است و باید برای رفع آن اقدام و عملی شود.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ حمایت بی دریغ قم از دولت، میزبانی بزرگ قم در عید انتظار، بافت تاریخی قم در حال نابودی است، مراسم سالگرد آیت الله بهجت برگزار شد، لزوم جلوگیری از سوءاستفاده از مهدویت، اهدای تاتامی از سوی فدراسیون جودو به قم، مدارس فوتبال قم و نیاز به نظارت همه جانبه، امتیاز نماینده فوتبال قم در لیگ 3 فروخته شد، فرهنگ قم تحت تاثیر اقلیم گرم و خشک است، تشکیل ستاد مبارزه با هجمه فرهنگی ضروری است، ظرفیت های قم باید در سطح بین المللی معرفی شود، انعقاد تفاهم نامه بیمارستان تخصصی حضرت صاحب الزمان(عج)، کیفی سازی آموزشی از مهمترین اولویت های دانشگاه آزاد قم است و بهره گیری از تمام توان شهرداری قم برای خدمت رسانی به زائران نیمه شعبان، اشاره کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار