ابراهيم خسروي سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم گفت: اين سامانه در ايام نيمه شعبان به خدمات رساني مردم در امر راهنمايي و اطلاع رساني اهتمام دارد كه امسال به صورت ابتكاري به سامانه رهياب متصل شده و گمشدگان را تحويل همراهان و خانواده‌هايشان مي‌دهد.
کد خبر: ۲۳۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۸ 22 May 2016
به گزارش تابناک قم، ابراهيم خسروي ضمن تبريك فرا رسيدن ميلاد پر خير و بركت منجي عالم بشريت، به اقدامات سامانه ۱۳۷ شهرداري قم در ايام نيمه شعبان اشاره و اظهار كرد: اين سامانه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوي زائران و مجاورين خواهد بود.

وي با بيان اينكه آغاز فعاليت سامانه ۱۳۷ به صورت رسمي براي اطلاع رساني در ايام نيمه شعبان از امروز آغاز شده است، تصريح كرد: اين خدمات‌رساني تا روز بعد از نيمه شعبان ادامه خواهد داشت.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم، با تبيين خدماتي كه از سوي اين سامانه به زائران در اين ايام ارائه مي‌شود، گفت: معرفي شهر و بيان اطلاعات خدمات شهري شهرداري به مردم و ايجاد ستادگمشدگان با اتصال به سامانه رهياب را از جمله خدمات اين سامانه ذكر كرد.

وي ادامه داد: زائراني كه يكي از همراهان و نزديكان خود را در اين ايام گُم كنند مي‌توانند اطلاعات كاملي از گمشده خود به وسيله سامانه ۱۳۷ دريافت كنند. به اين صورت كه اطرافيان گمشده با سامانه ۱۳۷ تماس مي‌گيرند و مشخصات فرد گمشده را مي‌دهند و فرد گمشده نيز تماس مي‌گيرد كه به صورت جامع مورد راهنمايي قرار مي‌گيرند و از محل استقرار يكديگر مطلع مي‌شوند. سامانه رهياب كار جديدي است كه امسال به صورت ابتكاري انجام مي‌شود.

خسروي خاطرنشان كرد: در ايام نوروز نيز سامانه ۱۳۷ به چهار هزار نفر راهنمايي و اطلاع‌رساني كرد كه براساس آمار بدست آمده بيش از ۸۷ درصد مردم از خدمات سامانه ۱۳۷ رضايت داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار