با اهدا تندیس «کلمه الباقیه» صورت گرفت:
مسجد مقدس جمکران در شب نیمه شعبان، با اهدا تندیس «کلمه الباقیه» به سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان به عنوان مهدوی یاور سال، از از یک عمر تلاش صادقانه وی در عرض ارادت و سربازی واقعی حضرت ولی‌عصر(عج) تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۳۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 22 May 2016
به گزارش تابناک قم، جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور خیل عاشقان و ارادتمندان به حضرت بقیه الله اعظم(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد که در این مراسم معنوی، تندیس کلمه الباقیه به سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان به عنوان مهدوی یاور سال اهدا شد.

شیخ معین نماینده حزب الله لبنان به نمایندگی از سید حسن نصرالله این تندیس و پرچم مسجد مقدس جمکران را از سوی حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران دریافت کرد.

حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های شب نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: این مکان مقدس امسال تدابیر ویژه‌‌ای برای تکریم و تقدیر از مهدی‌یاوران و افرادی که بیشترین خدمت حقیقی و واقعی به فرهنگ انتظار و ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج) را داشتند و منتظران واقعی امام عصر بودند انجام داد.

وی ادامه داد: برای تقدیر از فردی که در این حوزه فعالیت مخلصانه داشت تندیسی با عنوان «کلمة باقیه» اهدا شد که این عنوان برگرفته از قرآن کریم و در توصیف حضرت ولی‌عصر(عج) بوده و در آن برداشت آزادی از یاران حقیقی امام زمان(عج) شده است.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: امسال برابر خباثت‌های دشمنان اسلام و تقابلشان با خورشید درخشان حزب‌الله لبنان تصمیم گرفتیم از این شجره مبارکه که در رأس آن سید حسن نصرالله است تجلیل به عمل آوریم.

هاشمی‌زاده تصریح کرد: این تندیس با عنوان «سید عزیز» که تعبیر مقام معظم رهبری است و همچنین مجاهد منتظر یاد شده و به شیخ معین، نماینده حزب الله در ایران اهداء شد تا به دست سید حسن نصرالله که بیشترین تلاش عملی را از نگاه مسجد مقدس جمکران برای ترویج فرهنگ مهدویت اصیل در سالیان اخیر داشت برساند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه گفت: همه این جریان در راستای رویکرد جدید مسجد مقدس جمکران که توجه ویژه به ابعاد بین المللی جشن نیمه شعبان و تقویت و پاسداشت جریان مقاومت در کشورهای اسلامی بود انجام گرفت.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران یادآور شد: در شب نیمه شعبان علاوه بر اهدای تندیس «کلمه باقیه» به نماینده حزب‌الله در ایران، از بزرگان حشد‌الشعبی(بسیج مردمی عراق) و همچنین خانواده‌های شهدای مدافعین حرم ایرانی، افغانستانی و پاکستانی تجلیل به عمل آمد و پرچم مسجد مقدس جمکران نیز به نماینده حزب‌الله و بزرگان حشدالشعبی اهداء شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار