امیرآبادی مطرح کرد:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ملی به مراسم نیمه شعبان باید به عنوان مطالبه مردم قم از مجلس و دولت توسط رسانه‌ها در طول سال پیگیری شود.
کد خبر: ۲۳۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 22 May 2016
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی شهرداری قم مستقر در مسجد جمکران، با بیان اینکه استقبال زائران مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است، اظهار کرد: مراسم نیمه شعبان ملی بوده و برگزاری این مراسم بر عهده برخی از نهادهای شهر قم از جمله شهرداری قم، مسجد مقدس جمکران و بخش‌های امدادی است.

وی با تأکید بر اینکه همانند سال‌های گذشته به صورت ملی به مراسم نیمه شعبان نگاه نمی‌شود، مطرح کرد: نیروهای شهرداری، اورژانس، بهداشت و درمان و خادمان مسجد مقدس جمکران در حال تلاش هستند و رسانه‌ها باید این زحمات را انعکاس داده و نگاه ملی به مراسم نیمه شعبان باید به عنوان مطالبه مردم قم از مجلس و دولت توسط رسانه‌ها در طول سال پیگیری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برگزاری مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران نیازمند عزم ملی است و در سال‌های اخیر با ایجاد بلوار پیامبر اعظم(ص) بسیاری از مشکلات مسجد مقدس جمکران برطرف شده اما با مدیریت و ایجاد زیرساخت‌های جدید راهکارهای نوین برای رفع دیگر مشکلات تدوین شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار