معاون فوریت های پزشکی استان قم گفت: 135 تصادف و 152 مجروح در نیمه شعبان در قم و مسجد مقدس جمکران گزارش شد.
کد خبر: ۲۳۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 23 May 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی با اشاره به عملکرد اورژانس د روز نیمه شعبان در قم و مسجد مقدس جمکران عنوان کرد:در 24ساعت گذشته از پرکارترین ساعات و ایام سال برای مجموعه اورژانس 115استان قم بود.

معاون فوریت های پزشکی استان قم افزود:از روز شنبه تا یکشنبه تعداد 1886 تماس با اورژانس 115 گرفته شد که منجر به 349ماموریت فوریتی گردید.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد 135 مورد تصادف گزارش شد که 119مورد آن در شهر و جمکران و مسیرهای منتهی به جمکران بود.

فراهانی یادآور شد: از تعداد 135 تصادف فوق مجموعا 152مجروح بر جای ماند که 66مجروح آن به صورت سرپایی درمان شده و86مورد آن نیز توسط آمبولانسهای اورژانس به بیمارستان سیار در جمکران و بیمارستانهای سطح شهرمنتقل شدند.

وی گفت: ازتعداد 349 ماموریت 24ساعته تعداد 65 مورد آن صرفا مربوط به مسجدمقدس جمکران بوده و 17مورد نیز به بیمارستان عاشقان ولایت درجمکران منتقل شدند و مابقی به سطح شهر انتقال داده شدند.

معاون فوریت های پزشکی استان قم گفت: پرسنل اورژانس 115همچنان در اطراف مسجدمقدس جمکران با ظرفیت بیش از ساعات قبل حضور داشتند و از ظهر نیمه شعبان اورژانس با افزایش ماموریت محسوس مواجه شده و تا عصر چندین مورد تصادفی و بیماران داخلی را از مسجدجمکران به مراکز درمانی سطح شهرانتقال دادند.

وی در مورد برخی از تصادفات در روز نیمه شعبان گفت: یکشنبه یک بامداد برخورد خودرو_عابر در خیابان امام زاده ابراهیم با3مجروح، برخورد موتور _خودرو خیابان آذر با3مجروح بدحال،3 بامداد برخورد موتور_خودرو خیابان نیروگاه با 3 مجروح و 4 صبح واژگونی 206 اتوبان قم_تهران با3 مجروح از جمله این تصادفات بود.

فراهانی خاطرنشان کرد: همچنین روز گذشته ساعت 7 و 40 دقیقه برخورد3خودرو در جاده قدیم جعفریه با 2مجروح و برخورد پراید_سمند در شهر پردیسان با2مجروح بدحال، ساعت 9 صبح برخورد نیسان_موتور اتوبان قم_تهران با یک مجروح بسیار بدحال، سقوط از دوچرخه جاده قدیم قم_کاشان با یک مجروح، برخورد مینی بوس_ال90 اتوبان قم_تهران با 3مجروح و برخورد206باگاردریل با یک مجروح و چند تصادف دیگر که 1مجروح داشته گزارش شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار