دبیر هیئت ووشوی استان قم از شانس موفقیت ۲ بانوی ووشوکار قمی شامل پریسا حیدری و زهرا مختاری در انتخابی تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 23 May 2016
به گزارش تابناک قم، هادی رشیدی اظهار داشت: روز پنج شنبه ششم خرداد روز مهمی برای ووشوی استان قم و ورزش قم خواهد بود و ۲ بانوی ووشوکار قمی برای رسیدن به تیم ملی ووشو مسابقات انتخابی خود را در تهران برگزار می‌کنند.

وی افزود: در این مسابقات انتخابی که به طور مستقیم زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می‌شود نفراتی حاضر هستند که در مسابقات قهرمانی کشور و مرحله اول انتخابی، بهمن ماه سال گذشته در قم به میدان رفتند و عناوین برتر کشور را کسب کردند.

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: استان قم در این دور انتخابی ۲ نماینده دارد که یکی پریسا حیدری در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم است و دیگری زهرا مختاری است که در دسته منهای ۵۶ کیلوگرم مسابقه می‌دهد و هر ۲ نماینده قم کار دشواری برای رسیدن به تیم ملی دارند.

رشیدی بیان داشت: پریسا حیدری در دسته منهای ۷۰ کیلوگرم پیش از این در وزن ۷۵ کیلوگرم مسابقه می‌داد اما به دلیل این که وزن ۷۵ کیلوگرم در بازی‌های آسیایی وجود ندارد وی با کاهش ۵ کیلویی وزن  خود، آماده مسابقه در دسته منهای ۷۰ کیلوگرم است.

وی عنوان کرد: شهربانو منصوریان نفر اول بازی‌های اسیایی و جهانی، خدیجه آزاد پور اولین زن طلایی ایران در بازیهای آسیایی و نفر اول جهانی و مریم هاشمی دارنده ۳ مدال طلا جهان حریفان نامدار پریسا حیدری را تشکیل می‌دهند اما با توجه به سطح بالای آمادگی پریسا حیدری به موفقیت وی خوشبین هستیم.

دبیر هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: زهرا مختاری در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم با چالش کمتری نسبت به پریسا حیدری روبرو است و سهیلا منصوریان دارنده مدال طلای جهانی شاخص‌ترین حریف زهرا مختاری است و این ورزشکار قمی در صورت بردن یک مسابقه خود در اردو باقی می‌ماند.

رشیدی گفت: این در حالی است که با توجه به حضور ووشوکاران ۷۵ کیلو در دسته منهای ۷۰، تعداد حاضران در این دور انتخابی در دسته منهای ۷۰ افزایش یافته و احتمالاً نزدیک به ۱۲ ووشوکار در این وزن مسابقه می‌دهند و پریسا حیدری باید ۳ پیروزی کسب کند تا در اردو باقی بماند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار