سه‌شنبه چهارم خرداد ماه صورت می‌گیرد
دو کاندیدا در چهارمین روز خرداد ماه به دنبال کسب کرسی ریاست چهار ساله هیأت وزنه‌برداری استان قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۲۳۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 23 May 2016
به گزارش تابناک قم، بعد از سال‌ها ریاست محمدحسین شجاع‌فرد چهره‌ قدیمی، با سابقه و با تجربه وزنه‌برداری قم در این هیأت ورزشی، از زمانی که این پیشکسوت خوش‌نام وزنه‌برداری قم تصمیم به جدایی از این هیأت ورزشی گرفت، مشکلات مدیریتی در وزنه‌برداری قم آغاز شد.

بعد از نزدیک به چهار دهه ریاست محمدحسین شجاع‌فرد در هیأت وزنه‌برداری استان قم، ابتدا در سال 1392 بود که مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری استان قم با حضور حسین رضازاده رئیس وقت فدراسیون وزنه‌برداری در قم تشکیل شد تا رئیس جدید این هیأت بعد از پایان دوره ریاست قبلی و چند ماه اداره شدن این هیأت به شکل سرپرستی، انتخاب و معرفی شود اما این‌گونه نشد.

مجمع انتخابات به منظور انتخاب رئیس جدید هیأت وزنه‌برداری استان قم در حالی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر قم برگزار شد که برای ریاست این هیأت تنها یک نفر کاندیدا شده بود و این کاندیدا سجاد خدایی بود.

با این شرایط سجاد خدایی برای قرار گرفتن در راس مدیریت هیأت وزنه‌برداری استان قم، در صورت موافقت اعضای مجمع با وی انتخاب و برای مدت چهار سال سکاندار رشته قدرتی ورزش استان قم یعنی وزنه‌برداری می‌شد اما برخلاف انتظار سجاد خدایی حتی در این انتخابات حضور نیافت تا مجمع بی‌نتیجه به پایان برسد.

سجاد خدایی در حالی کاملا ناهماهنگ از حضور در این مجمع سر باز زد که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیأت وزنه‌برداری استان قم در پی مذاکرات متعدد آمادگی خود را برای کاندیداتوری وی در انتخابات هیأت وزنه‌برداری قم اعلام کرده بودند.

مسئولان هیأت وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم از مدتها‌ قبل قول و قرارهای خود را با سجاد خدایی برای حضور وی در انتخابات این هیأت گذاشته بودند و قرار آنها این بود که با حضور سجاد خدایی در این هیئت، وزنه‌برداری قم مسیر رشد و پیشرفت را در پیش بگیرد اما مجمع بی‌نتیجه به پایان رسید.

هشت ما بعد از این اتفاق یعنی در اسفند ماه سال 1392 بار دیگر مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری استان قم با هدف تعیین رئیس جدید این هیأت تشکیل شد و در پایان رقابت سه کاندیدا برای رسیدن به ریاست هیأت وزنه‌برداری، در نهایت علی محمدپور برای این مسئولیت انتخاب شد.

اما مشکلات هیأت وزنه‌برداری قم در موضوع مدیریتی به این انتخاب ختم نشد، زیرا در حدود 16 ما بعد از این انتخاب علی محمد‌پور اصل از ریاست هیأت وزنه‌برداری قم کناره‌گیری کرد تا بار دیگر فدراسیون وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم محمدحسین شجاع‌فرد را به عنوان سرپرست این هیأت معرفی کنند.

با تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان قم و موافقت فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان، چهره قدیمی، با سابقه و خوشنام وزنه‌برداری قم بار دیگر به راس این هیأت ورزشی بازگشت و مسئولیت سرپرست هیأت وزنه‌برداری این استان را بر عهده گرفت تا سرانجام در خرداد ماه سال 1395 مجمع جدیدی برای انتخاب رئیس هیأت وزنه‌برداری استان قم تشکیل شود.

بدین‌ترتیب مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری استان قم روز سه‌شنبه چهارم خرداد ماه با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، مدیر کل ورزش و جوانان قم و اعضای مجمع با رقابت دو کاندیدا یعنی سیدمحسن بابامیری و ابوالفضل قدمی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار