رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم از معرفی نفرات برتر شنای پسران قم در مسابقاتی با عنوان جام آزادسازی خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 27 May 2016
به گزارش تابناک قم، مسعود حسین‌جمال گفت: مسابقات شنا پسران قهرمانی استان قم به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در رشته‌های مختلف برگزار شد و طی آن شرکت کنندگان در دو رشته و دو رده سنی این دوره از رقابت‌ها برای کسب مقام‌های برتر پیکار کردند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات قهرمانی جام آزادسازی خرمشهر پسران شناگر شهر مقدس قم، در استخر قصر آبی شهر پردیسان قم برگزار شد و بعد از رقابتی نزدیک و جذاب بین استعدادهای آینده و پشتوانه‌های شنای قم نفرات برتر امروز معرفی شدند.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم با اشاره به نتایج جشنواره شنای پسران قم به مناسبت آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها در دو رده سنی 6 تا هفت سال و هشت تا 10 سال به انجام رسید و شرکت کنندگان در رشته‌های کرال‌سینه و کرال‌پشت با یکدیگر رقابت کردند.

وی یادآور شد: در پایان مسابقات شنا پسران قهرمانی استان قم در رشته 25 متر کرال سینه رده سنی 6 و هفت سال عرفان تلخابی از تیم شنا استخر نور قم رتبه نخست را کسب کرد و قهرمان شد، ضمن اینکه امیرحسین مهدوی از تیم شنا استخر ایثار قم به مقام دوم رسید و نایب‌ قهرمان شد، ضمن اینکه امیر برزگر از تیم استخر غدیر رتبه سوم این پیکارها را به دست آورد.

حسین‌جمال ادامه داد: در رشته 25 متر کرال‌پشت این دوره از رقابت‌ها، عرفان تلخابی شناگر تیم استخر نور بار دیگر با بهترین رکورد زودتر از دیگر رقبا مسیر تعیین شده را شنا کرد و بر سکوی نخست ایستاد تا دومین عنوان قهرمانی خود را در این رقابت‌ها کسب کند.

وی یادآور شد: همچنین امیر برزگر که در کرال‌سینه به مقام سوم رسیده بود در این رشته عنوان دوم و مقام‌ نایب‌قهرمانی را به دست آورد و امیرحسین مهدوی که در رشته کرال‌سینه نایب‌قهرمان شده بود در این رشته به مقام سوم بسنده کرد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: در پایان رقابت‌های رشته 50 متر کرال‌سینه رده سنی هشت تا 10 سال شنا قهرمانی پسران خردسال قم،‌ یاسین عرب از تیم استخر قصر آبی رتبه نخست را کسب کرد و قهرمان این دوره از مسابقات استانی شد.

حسین‌جمال خاطرنشان کرد: در این رشته آراد مهدی‌زاده از تیم شنا استخر شهید دخانچی قم رتبه دوم را کسب کرد و نایب‌قهرمان شنا پسران قم شد، ضمن اینکه عنوان سوم این دوره از مسابقات را محمدحسن مختص‌آبادی از تیم شنا استخر دریا قم به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در رقابت‌های رشته 50 متر کرال‌پشت شنا قهرمانی پسران رده سنی هشت تا 10 سال قم یاسین عرب از تیم قصر آبی که در کرال‌سینه قهرمان شده بود بار دیگر با بهترین عملکرد دیگر رقبا را کنار زد و با قرار گرفتن بر سکوی نخست به مقام قهرمانی دست یافت.

این مسؤول گفت: همچنین آراد مهدی‌زاده نایب‌قهرمان رشته کرال‌سینه در رقابت‌های کرال‌پشت نیز نایب‌قهرمان شد و شاهین سلیمانی‌فرد شناگر تیم استخر شهید دخانچی قم به مقام سوم دست یافت تا با تقدیر از نفرات برتر، پرونده این دوره از مسابقات بسته شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار