در مواد و رشته‌های مختلف لیگ جانبازان و معلولین کشور
دوومیدانی‌‌کاران جانباز و معلول استان قم با کسب 12 مدال رنگارنگ در مسابقات لیگ دوومیدانی جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور درخشیدند.
کد خبر: ۲۳۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 27 May 2016
به گزارش تابناک قم، براساس برنامه‌ریزی انجمن دوومیدانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این پنجمین دوره مسابقات لیگ دوومیدانی جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور بود که رکوردها متناسب با حد نصاب ورودی پارالمپیک، برای اعزام به این رویداد بزرگ جهانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

میزبانی این دوره از رقابت‌های انتخابی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین را مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران بر عهده داشت و رقابت‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که تیم هیأت جانبازان و معلولین استان قم در پایان موفق شد در بخش مردان 12 مدال طلا، نقره و برنز کسب کند.

در بین نمایندگان اعزامی از هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، سیدرضا علوی در ماده پرتاب نیزه با بهترین رکورد بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست این دوره از رقابت‌ها ایستاد و به این‌ ترتیب به مدال طلا رسید، ضمن اینکه مهدی عرب‌خراسانی در رشته دوی 800 متر کلاس پزشکی T 35 سکوی نخست را از آن خود کرد تا به گردن‌آویز طلای این رقابت‌ها دست پیدا کند.

سومین مدال طلا برای تیم اعزامی هیأت جانبازان و معلولین استان قم در این رقابت‌ها توسط احمد اسلامی در رشته دوی 800 متر کلاس پزشکی  T 36 به دست آمد، ضمن اینکه محسن مجیدی در ماده پرتاب دیسک کلاس پزشکی T 37 با عملکردی بهتر از دیگر رقبای خود مدال طلا را به ارمغان آورد.

دیگر نماینده استان قم در ماده پرتاب دیسک این دوره از رقابت‌های لیگ دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور حامد زارعی بود که رتبه دوم این مسابقات را کسب کرد و به نشان نقره رسید تا تیم قم از این رشته مجموعاً دو مدال با ارزش را به خود اختصاص بدهد.

حامد زارعی در رشته پرتاب وزنه مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور با اختلافی اندک نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم قرار گرفت و به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره رسید، ضمن اینکه علی زره‌ساز دیگر نماینده قم در رشته دوی 200 متر با کسب مقام دوم به مدال نقره دست یافت.

محسن میرزایی در پرش طول توانمندی خود را به نمایش گذاشت و با قرار گرفتن در جایگاه دوم این دوره از رقابت‌ها و کسب عنوان نایب‌قهرمانی موفق به کسب مدال نقره شد و دیگر مدال‌آور نقره تیم اعزامی دوومیدانی هیأت جانبازان و معلولین استان قم ایمان عرب بود که در ماده دوی 100 متر این مدال را کسب کرد.

همچنین احمد اسلامی در رشته 400 متر این رقابت‌ها مدال نقره را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه احمد غفاری در پنج هزار متر و مهدی زال در پرتاب نیزه دوومیدانی‌کارانی بودند که به عنوان سومی دست پیدا کردند و تیم استان قم را صاحب دو نشان برنز کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار