مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم خبر داد:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای کاهش تاکسی‌های گردشی در قم گفت: ۲۴۰۰ دستگاه از ۵۷۰۰ دستگاه تاکسی فعال در شهر گردشی هستند.
کد خبر: ۲۴۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۸ 17 June 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به افزایش رضایتمندی‌ها از سازمان تاکسیرانی در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به فعالیت ۵۷۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر شکایات و نارضایتی‌هایی در این زمینه وجود دارد که با اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته مردم می‌توانند از طریق ارسال پیامک و یا تلفن‌های سازمان مسائل و مشکلات خود را پیگیری کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم افزود: رسیدگی به تخلفات رانندگان تاکسی نیازمند همکاری و پیگیری‌های همشهریان است.

وی با اشاره به نارضایتی‌های اعلام شده از تاکسی‌های گردشی در برخی مسیرها تصریح کرد: تاکسی‌های گردشی نیز برچسب نرخ را روی شیشه جلوی تاکسی نصب‌ کرده‌اند که برای دریافت کرایه موظف به استفاده از تاکسیمتر هستند و یا باید حداقل کرایه که ۷۰۰ تومان مشخص شده است دریافت کنند.

عزتی ادامه داد: سیاست فعلی تاکسیرانی، شورای شهر و شهرداری ساماندهی تاکسی‌های گردشی و خطی شدن آن‌ها است و در حال حاضر هیچ گونه مجوزی برای تاکسی‌های گردشی صادر نمی‌شود.

به گفته مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، رانندگانی که خواهان فعالیت در تاکسی بی‌سیم یا تاکسی خطی باشند بر اساس اولویت‌های تعیین شده می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۰۰ تاکسی گردشی در سطح شهر وجود دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۵ خط تاکسی مشخص شده که ۷۷ خط آن فعال است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار