کادر فنی تیم صبای قم زمان شروع تمرینات آماده‌سازی این تیم را ۲۹ خردادماه و محل تمرینات این تیم را در مجموعه ورزشی صنایع دفاع تهران اعلام کرده است.
کد خبر: ۲۴۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۲ 17 June 2016
به گزارش تابناک قم، کمتر از 6 هفته باقیمانده تا آغاز شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس از سوی کادر فنی و سرمربی تیم صبای قم زمان آغاز تمرینات این تیم برای حضوری پرقدرت در فصل جاری روز 29 خردادماه عنوان‌شده است.

اگرچه تیم صبای قم نسبت به خیلی از تیم‌های دیگر حال حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور خیلی دیرتر شروع به نقل و انتقالات کرد اما از زمانی که استانداری قم به‌عنوان رئیس مجمع باشگاه صبا، پشتیبان و حامی مالی این تیم را مشخص کرد، مدت‌زمان زیادی به طول نینجامید که با علی دایی سرمربی فصل گذشته این تیم به توافق رسید و آقای گل جهان را در قم حفظ کرد.

حضور مجدد علی دایی به‌ عنوان سکاندار هدایت تیم لیگ برتری صبای قم و با نظر وی تغییرات در شاکله و چهارچوب اصلی این تیم داده نشد به‌ طوری‌که 9 بازیکن فصل گذشته این تیم حفظ شد.

علی دایی بازیکنانی چون پیام صادقیان، حامد لک، فیلیپه خوزه ماچادو، جلال‌الدین علی‌محمدی و فرشید باقری را ازدست‌داده است اما بازیکنانی چون محمد قاضی، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، محمدامین آرام‌طبع، عبدالکریم اسلامی، اکبر صادقی، فرید بهزادی کریمی، امیرحسین صادقی و مسعود حق‌جو از فصل گذشته را حفظ کرده است.

وی برای تقویت ساختار تیمش برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون مهرداد کفشگری، محسن فروزان، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری، رضا علیاری و محمدسعید بروایه، صادق محرمی و محمد شریفی را از تیم‌های مختلف کشورمان جذب کرده است.

به گزارش تسنیم، شنبه 29 خردادماه ساعت 18 زمان آغاز تمرینات آماده‌سازی تیم صبای قم اعلام شده است و محل برگزاری این تمرینات نیز مجموعه ورزشی صنایع دفاع تهران اطلاع رسانی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار