مدیر محتوایی پایگاه اطلاع‌رسانی پیامبر مهربانی از رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی پیامبر مهربانی به زبان انگلیسی در اول تیر ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۴۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 18 June 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام ابوالفضل صبوری ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به سایت پیامبر مهربانی اظهار کرد:‌ این پایگاه حاصل تلاش برخی از طلاب سطح عالی حوزه بوده که در عرصه تبلیغ بین‌الملل نیز فعالیت دارند که در روز اول تیر ماه امسال رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیاز بود منبعی برای پل ارتباطی بین ما و افراد خارج کشور وجود داشته باشد تا افراد مختلف اسلام اصیل را فراگیرند، پس از نامه رهبری به جوانان غربی انگیزه برای چنین اقدامی افزایش پیدا کرد.

مدیر محتوایی پایگاه اطلاع‌رسانی پیامبر مهربانی به زبان انگلیسی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) باید به درستی برای مخاطب غیرمسلمان معرفی شود، گفت:‌ هر مطلب مرتبط با پیامبر اکرم(ص) و سنت بر اساس مکتب اهل بیت(ع) در این سایت قرار می‌گیرد و مخاطب از منابع دیگر بی‌نیاز می‌شود.

وی عنوان کرد: تاریخ، سیره، خانواده، احادیث، کتابخانه در مورد سنت و رسول اکرم(ص)، شبهات درباره رسول خدا(ص)، مولتی مدیا و اخبار درباره حضرت و قرآن در این پایگاه وجود دارد.

صبوری با بیان اینکه تاکنون نزدیک 300 شبهه و سؤوال جمع‌آوری شده و برخی از آنها بارگذاری شده است، گفت: با راه‌اندازی سایت شبکه‌های اجتماعی مرتبط با سایت مانند فیس بوک، اینستاگرام و تلگرام آغاز به کار می‌کند، تاکید در این سایت ادبیات متناسب با مخاطب غربی و جوان غیرمسلمان است.

وی خاطرنشان کرد: کتابی نیز با نام رسول رحمت تالیف شده که در صورت حمایت به زودی چاپ می‌‌شود، برنامه دیگر سایت قرآنی با اولویت جوان غربی غیرمسلمان بوده که برای آینده در دستور کار است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار