رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از انهدام باند توزیع مواد مخدر در دو استان قم و تهران و کشف 16 کیلوگرم هروئین در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ 22 June 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلام عباس بُلفکه اظهار کرد: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم مشخص شد فردی با همکاری دو تن از برادرانش قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر هروئین را از یکی از قاچاقچیان در تهران تحویل گرفته و با یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پژو 405 به قم منتقل کنند.

وی گفت: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان سه اکیپ عملیاتی در محور ورودی به استان مستقر شدند که ابتدا پژو 405 و سپس کامیون بنز را رؤیت کرده و با تعقیب نامحسوس در فرصتی مناسب خودروی پژو 405 را متوقف کردند و دو نفر در این خصوص دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: سپس مأموران کامیون بنز را در 10 کیلومتری پلیس راه استان متوقف کرده و پس از دستگیری راننده و سرنشین 11 کیلوگرم هروئین را در قالب 11 بسته از خودروی مذکور کشف کردند.

بلفکه گفت: با انجام تحقیقات مشخص شد متهمان در یک ماهه گذشته طی چندین مرحله اقدام به حمل مواد مخدر و توزیع در قم کرده بودند که با هماهنگی‌های قضایی مخفیگاهشان مورد بازرسی قرار گرفت و حدود 84 میلیون ریال وجه نقد کشف و همچنین یک نفر دیگر نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با اشاره به دستگیری توزیع‌کننده اصلی در تهران و کشف پنج کیلوگرم هروئین از مخفیگاه وی گفت: هر 6 متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار