مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از اجرای طرح تشویقی مدیریت مصرف برق خبرداد و گفت: امسال ۹.۶ درصد افزایش مصرف انرژی در مشترکان خانگی، ۹.۹ درصد در کشاورزی، ۱۴.۸ درصد در صنعت و ۳۲.۵ درصد در روشنایی معابر داشته‌ایم.
کد خبر: ۲۵۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 25 June 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی آهنین پنجه با اشاره به تعداد انشعابات برق موجود در استان اظهار داشت: 81 و نیم درصد انشعابات مربوط به 415 هزار و 144 مشترک خانگی است و مابقی انشعابات مربوط به مصارف عمومی، کشاورزی، صنعت و آزاد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با بیان اینکه 86 هزار و 671 دستگاه چراغ روشنایی در معابر استان وجود دارد افزود: امسال 9.6 درصد افزایش مصرف انرژی در مشترکان خانگی، 9.9 درصد در کشاورزی، 14.8 درصد در صنعت و 32.5 درصد در روشنایی معابر داشته‌ایم.

وی به احداث سه پست محمودآباد، شاهد و نیزار اشاره کرد و گفت:‌ نصب ترانس موقت یزدانشهر، ترانس سیار قنوات،  و افزایش ظرفیت پست سیار فرهنگیان و قلعه کامکار از جمله اقداماتی است که تا پایان سال 94 انجام شد.

آهنین پنجه با اشاره به سهمیه کاهش پیک مدیریت مصرف در سال 95 تصریح کرد: در مجموع 17.9 مگاوات سهم صنایع،‌کشاورزی، اداری، تجاری، خانگی و مدارس سهمیه کاهش پیک مدیریت مصرف در سال جاری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم ادامه داد: در راستای تامین برق استان و کاهش مصرف طرح های تشویقی از جمله مدیریت بار چاه‌های آب کشاورزی، جلب همکاری مشترکان جهت شرکت در طرح ذخیره عملیاتی صنایع، مدیریت بار مشترکین اداری و اجرای آماده سازی و به کار گیری دیزل ژنراتور مشترکین در ساعات اوج مصرف در نظر گرفته شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار