مدافع تیم فوتبال صبای قم بعد از چهار فصل حضور در این تیم رسما شاگرد برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال پرسپولیس تهران شد.
کد خبر: ۲۵۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 27 June 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی که مهلت نقل و انتقالات پیش‌فصل شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و پنجم خرداد ماه آغاز شده است، صبای قم این روز‌ها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و بازیکنان کلیدی این تیم نیز راهی دیگر تیم‌های لیگ برتر می‌شوند.

تیمی که هشت فصل متوالی نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بوده و امسال برای نهمین سال متوالی در قم باید آماده بازی‌های جام خلیج‌فارس شود، در شرایطی مبهم به سر می‌برد و همگان منتظر خبرهای جدید از مدیریت این باشگاه در مورد آینده صبای قم هستند.

در این روزها بازیکنان کلیدی تیم فوتبال صبای قم که خبر از تمدید قرارداد باشگاه صبا با آنها به گوش می‌رسید، در مقابل پیشنهادهای تیم‌های مطرح لیگ برتری از نماینده فوتبال قم جدا می‌شوند و کار صبای قم را برای حضور در شانزدهمین دوره لیگ برتر سخت و سخت‌تر می‌کنند.

قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال صبای قم بعد از پایان پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با این تیم به پایان رسیده است و بر همین اساس، صبا قادر به حفظ آنها نیست تا شاکله اصلی صبای قم برای لیگ شانزدهم تقریبا از بین برود.

یکی از بازیکنان قدیمی تیم فوتبال صبای قم یعنی محمدامین آرام‌طبع در آستانه شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از صبای قم برای همیشه جدا شد و با توجه به پیشنهادی که از تیم فوتبال پرسپولیس تهران داشت رسما سر از قرمزهای پایتخت درآورد.

این بازیکن کوتاه قامت اما با انگیزه، جسور، سرعتی و موفق سمت چپ خط دفاعی صبای قم در آغاز دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نظر سرمربی وقت صبای قم، یعنی یحیی گل‌محمدی به نماینده فوتبال قم در لیگ برتر ملحق شد.

در آن زمان صبای قم بازیکن موفقی به نام وحید حمدی‌نژاد را در سمت چپ خط دفاعی خود از دست داده بود و کارشناسان و علاقمندان به این تیم تصور می‌کردند صبا با قامت کوتاه آرام‌طبع و همچنین تجربه کم وی که از لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان به صبای قم آمده بود، صبا در سمت چپ خط دفاعی با مشکلات زیادی مواجه شود.

اما باز‌ی‌های خوب و موفق آرام‌طبع در این منطقه از خط دفاعی صبای قم موجب شد تا بعد از گل‌محمدی مربیانی نظیر عبدالصمد مرفاوی، محمد مایلی‌کهن، مهدی تارتار و علی دایی که در راس کادر فنی صبای قم قرار گرفتند، از این بازیکن به عنوان یک مدافع چپ مطمئن در صبای قم بهره ببرند.

آرام طبع بعد از چهار سال حضور در تیم فوتبال صبای قم و کسب مقام دهم لیگ دوازدهم، مقام دهم لیگ سیزدهم، مقام نهم لیگ چهاردهم و مقام هفتم لیگ پانزدهم، با عقد قراردادی به مدت دو فصل شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال پرسپولیس تهران شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار