همزمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب؛
همزمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب نمایشگاه پوستر «آب» در نگارخانه شهر گشایش یافت.
کد خبر: ۲۵۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱ 27 June 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان قم، همزمان با پنجمین روز از هفته صرفه‌جویی در مصرف آب نمایشگاه «آب» با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و رئیس انجمن خوشنویسان در نگارخانه شهر گشایش یافت.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: پوسترهای برگزیده چهارمین جشنواره آب صدای زندگی در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه آب، تعداد ۳۰ پوستر از ۲۳ هنرمند جوان استان به نمایش درآمده است، خاطرنشان کرد: این پوسترها با موضوع بحران آب در جهان و کشور و موضوعات پیرامون آب طراحی شده است.

محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب با استفاده از زبان هنر در جامعه اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی و ترویجی زمانی مؤثر واقع خواهند شد که بتوانیم با ابزار هنر آن را در جامعه عرضه کنیم.

وی با اشاره به بحران کمبود آب در کشور ابراز داشت: استان قم نیز سال‌ها است که با این پدیده دست و پنجه نرم می‌کند و لازم است که با همراهی همه مردم و هنرمندان در راستای اصلاح الگوی مصرف گام برداریم.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف را در حفظ و نگهداری از منابع آبی مهم ارزیابی کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی از آثار جبران‌ناپذیر کم آبی در جامعه کم کنیم.

وی تأکید کرد: همراهی اقشار مختلف مردم و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند ما را در این زمینه یاری کند تا بتوانیم ضمن نهادینه کردن فرهنگ استفاده درست از آب در جامعه، از منابع آبی که در دسترس داریم صیانت کنیم.

یادآور می‌شود نمایشگاه «آب» با از امروز به مدت یک هفته صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصر ها از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰  با مشارکت انجمن خوشنویسان قم در نگارخانه شهر واقع در بوستان شهدای آذر پذیرای علاقمندان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار