مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم از تشديد كنترل ناهنجاري‌هاي اجتماعي در ليالي قدر در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 28 June 2016
به گزارش تابناک قم، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به اقدامات شهرداري قم در ايام ليالي قدر اظهار كرد: شهرداري در راستاي ارائه خدمات مطلوب در ليالي قدر با برگزاري جلسات در مجموعه اقدامات گسترده اي را در نظر گرفته است.

وي با تاكيد بر اينكه به مناسبت ايام شهادت امام علي(ع) ارائه خدمات مطلوب به زائرين حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران، يادمان شهداي گمنام، مصلي قدس، گلزار شهداي امامزاده ابراهيم، مجتمع امام خميني(ره) و كليه مساجد شهر در دستور كار مجموعه مديريت شهري است، خاطرنشان كرد: تنظيف، پاكسازي، زيباسازي و تأمين ايمني مراسمات در طول اين شب‌ها جزو برنامه‌هاي شهرداري بوده است.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با بيان اينكه در راستاي كنترل تنظيف شهري نسبت به نظافت ، شستشو و پاكسازي كليه مكان‌ها اقدام شده است، تصريح كرد: سعي داريم شرايطي را فراهم آوريم تا مردم بدون هيچ مشكلي از فضاي معنوي شهر در اين ايام بهره ببرند.

وي با اشاره به فضاسازي شهري در ايام ليالي قدر و شهادت امام علي(ع) تصريح كرد: نصب و سياه پوش نمودن كامل سطح شهر با برنامه ريزي در سطح مناطق اجرايي شد و در اين راستا شهر قم فضايي معنوي به خود گرفته است.

ميرهادي استقرار تانكرهاي آب آشاميدني در محدوده مكان‌هاي پرتراكم جمعيتي از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران را مورد تاكيد قرار داد و افزود: اين تانكرها مستقر شده‌اند تا در ساعات پس از افطار مردم براي حضور در اين مكان‌هاي مذهبي با مشكلي روبرو نشوند.

وي نصب داربست براي هدايت موتورسيلكت ها به پاركينگ، آماده سازي پاركينگ‌هاي اطراف مسجد جمكران با آب پاشي و نظافت و روشنايي، تشديد كنترل ناهنجاري‌هاي اجتماعي و انتقال پسماندها توسط ماشين آلات مكانيزه و تنظيف مستمر شهر را از ديگر اقدامات مجموعه مديريت شهري دانست و افزود: همچنين با استقرار و آماده باش نيروهاي آتش نشاني افزايش ضريب ايمني شهر در هسته مركزي و پيرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران و مكان‌هاي پرجمعيت را داشتيم.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم نصب داربست در ميدان آستانه و ورودي‌هاي حرم مطهر براي هدايت دسته جات و زائرين و شهروندان را يادآور شد و افزود: در اين ايام همچنين برنامه ريزي خوبي براي آماده باش اتوبوسراني و تاكسيراني براي انتقال زائران صورت گرفته است.

وي با اشاره به برگزاري دسته عزاداري آيت الله العظمي وحيد خراساني خاطرنشان كرد: تمهيدات لازم در خصوص پاكسازي مسير عزاداران و فضاسازي در اين مسير صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار