یک استقلالی جانشین شهریار؛
با اعلام رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی صبا قم، صمد مرفاوی سرمربی سابق تیم فوتبال صبا پس از توافق به‌ عنوان سکان‌دار هدایت این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۹۵-۹۶ جایگزین علی دایی شد.
کد خبر: ۲۵۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۶ 04 July 2016
به گزارش تابناک قم، سرانجام باشگاه صبای قم تصمیم خود را برای هدایت این تیم گرفت و سکان هدایت این تیم را به صمد مرفاوی سپرد.

محمدرضاکشوری فرد مدیرعامل باشگاه صبا با تایید این خبر گفت: مرفاوی به عنوان سرمربی، هدایت تیم فوتبال صبای قم را در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم ساکت الهامی به عنوان مربی فعالیت خواهد کرد و به زودی برنامه تمرینات و برنامه‌های آماده سازی تیم صبا برای حضور موفق و پرقدرت در فصل جدید بازی‌های لیگ برتر برای هواداران و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم خاطرنشان کرد: مرفاوی مربی با تجربه‌ای است و پیش از این نیز تجربه همکاری با وی را در مسوولیت سرمربیگری صبای قم در لیگ‌های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور داریم و امیدوارم که صبا با هدایت و تدابیر این مربی در لیگ شانزدهم بهترین عملکرد را داشته باشد.

علی دایی فصل گذشته سرمربی صبای قم بود و حتی جلساتی برای تمدید قراردادش با مسئولان باشگاه و اسپانسر جدید برگزار کرد ولی در نهایت این جلسات نتیجه ای نداشت.

نکته عجیب در مورد صبای قم این است که هنوز اسپانسر این تیم مشخص نیست. 

تیم صباباتری تهران در سال 1383 با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به لیگ برتر راه یافت و 12 دوره متوالی در مسابقات لیگ برتر به میدان رفته است. 

صبا در 12 دوره حضور خود در ادوار 15 گانه لیگ برتر فوتبال ایران یک مقام سومی، 2عنوان چهارمی، یک مقام هفتمی، 2 عنوان ششمی، چهار مقام نهمی، یک مقام دهمی و یک رتبه سیزدهمی را کسب کرده است و 2 بار با موفقیت در لیگ برتر مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست آورده است. 

صبا از سال 1387 به استان قم منتقل شد و از هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نماینده این استان در رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود، 
یحیی گل‌محمدی، فیروز کریمی، محمدحسین ضیایی، رسول کربکندی، محمود یاوری، عبدالله ویسی، محمد مایلی‌کهن ، مهدی تارتار و علی دایی تاکنون در نقش سرمربی در این تیم ایفای نقش کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار