مسئول سازمان اردویی راهیان نور قم با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور در جامعه گفت: ۴ هزار قمی تا پایان تابستان امسال از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 19 July 2016
به گزارش تابناک قم، ستار احمدوند با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور در جامعه اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت و تکریم از رزمندگان اردوهای راهیان نور برگزار می‌شود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور قم با اشاره به آثار و برکات اردوی راهیان نور افزود: راهیان‌نور یکی از برنامه‌های فرهنگی اثرگذار است که خیلی زود عمل می‌کند و اثر بخشی آن عالی است و مورد توجه همه متولیان فرهنگی است.

احمدوند ‌بیان کرد: مقدمات کار فراهم شده است تا تابستان امسال زائران وعلاقه مندان به شهدا از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید کنند.

وی عنوان کرد: 10 مردادماه کاروان‌های راهیان نور به جبهه غرب کشور و کردستان اعزام می‌شوند که مناطق عملیاتی حاج عمران، سردشت، دوکازا، گل فتح، بانه، سیران بند و گل حسن شاهد حضور کاروان‌های راهیان نورخواهد بود.

مسئول سازمان  اردویی راهیان نور قم با تاکید بر لزوم همکاری و مساعدت برای اعزام کاروان به مناطق عملیاتی جبهه غرب تصریح کرد: ما در استان قم با مشکل عدم حمایت از سوی استان مواجه هستیم که در این راستا نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان استانی هستیم‌.

احمدوند اظهار داشت: تابستان، فصل راهیان‌نور و مجاهدت‌های خاموش رزمندگان در غرب و شمال غرب است که باید جوانان و نوجوانان ما با حضور در این مناطق عملیاتی با ایثارگری‌های شهدا آشنا شوند.

وی اظهار داشت: در صورت رفع مشکلات مادی توسط استانداری و مسئولان استان قم آمادگی داریم تا پایان شهریورماه بیش از 4 هزار نفر را به جبهه غرب اعزام کنیم تا با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای جنگ تحمیلی آشنا شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار