بازیگر تئا‌تر و تلویزیون مطرح کرد:
حمید لاجوری بازیگر تئا‌تر و تلویزیون با اشاره به موضوع واگذاری تالار مرکزی شهر به بخش خصوص خاطرنشان می‌کند: وگذاری این سالن به بخش خصوصی که با مقوله تئا‌تر سروکار ندارد و مسلما با هدف درآمدزایی آن را اجاره می‌کند، مساوی با مرگ تئا‌تر قم است.
کد خبر: ۲۶۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 19 July 2016
به گزارش تابناک قم، حمید لاجوری با اشاره به کمبود‌های سخت افزاری در تئا‌تر قم اظهار کرد: تالار مرکزی شهر با وجود آنکه سال گذشته با حضور چند تن از وزرا افتتاح شد اما هنوز به بهره برداری نرسیده است.

بازیگر تئا‌تر و تلویزیون قم افزود: مسئولان می‌گویند ۹۰درصد سالن تجهیز شده است و منتظر ترخیص یکی از وسایل از گمرک هستند تا به بهره برداری نهایی برسد اما اینکه ۱۰ درصد باقی مانده کی به اتمام می‌رسد، هنوز مشخص نیست و امروز و فردا می‌کنند.

وی با اشاره به موضوع واگذاری تالار مرکزی شهر به بخش خصوص خاطرنشان می‌کند: وگذاری این سالن به بخش خصوصی که با مقوله تئا‌تر سروکار ندارد و مسلما با هدف درآمدزایی آن را اجاره می‌کند، مساوی با مرگ تئا‌تر قم است.

لاجوری تصریح کرد: معدود گروه‌های تئاتری در قم هستند که توانایی درآمدزایی دارند و اکثر این گروه‌ها در فروش بلیط با مشکل مواجه اند به دلیل آنکه هنوز مردم قم با تئا‌تر ارتباط محکمی ندارند. بنابراین تازمانی که کودک تئا‌تر قم توانایی روی پای خود ایستادن ندارد، باید نهادهای فرهنگی به حمایت از هنرمندان این عرصه بپردازند.

منبع: قم نا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار