مهاجم سابق تیم فوتبال صبای قم با عقد قراردادی به مدت یک فصل، بار دیگر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن نماینده قم به میدان خواهد رفت.
کد خبر: ۲۶۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 22 July 2016
به گزارش تابناک قم، در نقل و انتقالات پیش‌فصل چهاردهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که یک مهاجم ریزنقش،‌ سرعتی، تکنیکی و گلزن به نام احمد حسن‌زاده با نظر موافق کادر فنی به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.

این بازیکن با کیفیت و فرصت‌طلب احمد حسن‌زاده است که فوتبال خود را از تیم باشگاهی مس کرمان آغاز کرد و با این تیم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور یعنی لیگ برتر درخشید و توانایی‌های خود را با گلزنی‌های متوالی در این تیم کرمانی به نمایش گذاشت.

حسن‌زاده با تیم مس کرمان فروغ بسیار خوبی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران داشت و حتی با این تیم به مقام سوم لیگ برتر ایران و مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا راه پیدا کرد اما زمانی که این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد، تصمیم به جدایی از آن گرفت.

این مهاجم گلزن که اهل شهرستان بم استان کرمان است و در حادثه سال 1382 شهرستان بم که با زلزله شدیدی همراه بود، جمع زیادی از خانواده خود را از دست داده است، بعد از جدایی از مس کرمان در سال 1393 با عقد قراردادی رسماً به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.

در واقع حسن‌زاده آن سال برای همراهی صبای قم در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به قم آمد و در حالی که آن زمان نیز عبدالصمد مرفاوی هدایت نماینده فوتبال استان قم را در جام خلیج فارس بر عهده داشت، در خط حمله صبای قم به میدان رفت.

حسن‌زاده در آن فصل یکی از بهترین مهاجمان تیم صبای قم بود که چهار گل نیز برای صبا به ثمر رساند و پنالتی‌زن اول تیم صبا نیز محسوب می‌شد اما در شرایطی که آرام آرام با پیراهن صبای قم در حال اوج گرفتن بود، موضوع کارت‌های پایان خدمت مطرح شد و وی نیز در زمره بازیکنانی قرار گرفت که کارت پایان خدمت آنها باطل شد.

این مهاجم در نهایت در میانه راه بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مجبور به ترک صبای قم شد تا برای گذران خدمت مقدس سربازی و دریافت کارت پایان خدمت یک تیم نظامی به نام فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دسته اول جام آزادگان را انتخاب کند.

حسن‌زاده در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگا‌ه‌های ایران عملکرد بسیار خوبی داشت و با زدن هفت گل یکی از بهترین‌ گلزنان این تیم بود و حتی با فجری‌ها تا آستانه صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیز پیش آمد.

این بازیکن با پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بار دیگر با صبای قم به توافق رسید، با توجه به اینکه حسن‌زاده یک نیم‌فصل با صبا قرارداد داشت، به صبا بازگشت و قرارداد خود را تا پایان شانزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر امضا کرد تا بعد از حضور در لیگ چهاردهم این بار برای دومین مرتبه با پیراهن صبای قم در شانزدهمین دوره جام خلیج فارس به میدان برود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار