امام جمعه قم امنیت اخلاقی را قابل معامله در مسائل سیاسی نداست و گفت: برخی کنسرت‌ها به منظور به ابتذال کشیدن جامعه و تهی کردن آن از مبانی انقلاب تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۲۶۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 22 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارکنان خدوم نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت اخلاقی در جامعه با حیثیت و اساس نظام گره خورده است و نمی‌توان آن را تابع نگاه‌های جناحی و برداشت‌های شخصی افراد قرار داد.

وی با انتقاد از تلاش‌های برخی افراد جهت صدور مجوز برای برگزاری کنسرت‌ها بدون نظارت و بررسی دستگاه‌های مسئول، گفت: برخی کنسرت‌ها به منظور به ابتذال کشیدن جامعه و تهی کردن آن از مبانی انقلاب تدارک دیده شده تا ترویج بی بند و باری واختلاط در کنسرت‌ها را عادی جلوه دهند و از این طریق به اصل نظام ضربه بزنند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: با یک ابلاغیه و یا بخشنامه نمی‌توان این مسائل را که در حد کلان کشور است را نادیده گرفت وآن را عادی جلوه داد.

حجت الاسلام سعیدی امنیت اخلاقی را واجب دانست و اظهار داشت: امنیت اخلاقی و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی باید حفظ شود و ما مدافع و پشتیبان عملکرد درست و قانونی نیروی انتظامی هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار