باشگاه صبای قم، میر هانی هاشمی مدافع سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و فصل گذشته تیم خونه به خونه بابل را به خدمت گرفت.
کد خبر: ۲۶۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 22 July 2016
به گزارش تابناک قم، میر هانی هاشمی مدافع فصل گذشته تیم خونه به خونه بابل که در نیم فصل به این تیم ملحق شده بود پس از حصول توافق با باشگاه صبای قم با صبا قرارداد بست.

هاشمی که سابقه چند سال حضور در تیم تراکتورسازی تبریز را دارد سال گذشته در میانه راه از تراکتورسازان جدا شد و خونه به خونه رفت و ۱۸ بازی نیز برای این تیم دسته اولی انجام داد و یک گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

صبا از چند هفته پیش به دنبال جذب یک مدافع میانی بود و به نظر می‌رسد با عقد قراداد با هاشمی، بخش مهمی از مشکلات خود در حط دفاعی را رفع کرده باشد و ممکن است از زوج هاشمی و حق جو در خط دفاعی صبا در قلب خط دفاعی استفاده شود.

بدین ترتیب پس از قاسم دهنوی، وحید علی‌آبادی و منصور تنهایی، صبا  چهارمین بازیکن را از تیم خونه به خونه جذب کرده است ضمن این که چند بازیکن جدید از تیم های دیگر به صبا ملحق شده اند.

صبای قم با از دست دادن فیلیپه ماچادو مدافع میانی برزیلی خود و امیرحسین صادقی که به یپکان پیوسته در خط دفاعی خود دچار خلا شده بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار