در دیداری تدارکاتی
عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم نخستین شکست خود را با این تیم پیش از آ‎غاز شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با واگذاری نتیجه سه بر دو تجربه کرد.
کد خبر: ۲۶۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷ 23 July 2016
به گزارش تابناک قم، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در سومین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور مقابل جمعی از بازیکنان لیگ‌های دسته اول و دوم با نتیجه سه بر دو متوقف شد.

این دیدار دوستانه در حالی در ورزشگاه اتکا تهران به انجام رسید که تیم صبای قم در دو دیدار تدارکاتی پیش‌ با پیروزی به اتمام رسانده بود اما در این دیدار نتیجه به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد و مرفاوی نخستین شکستش را با صبای 95 دشت کرد.

در حالی‌ که این روزها شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم سخت به دنبال کسب آمادگی برای حضوری شایسته در فصل 95-96 لیگ برتر فوتبال کشور هستند در این دیدار تدارکاتی و با توافق مسئولان دو تیم در سه نیمه 30 دقیقه‌ای به میدان رفتند.

تمرکز کادر فنی تیم صبا علاوه بر کسب آمادگی جسمی و شرایط ایده‌آل بدنی بازیکنان، بیشتر در حال اجرای برنامه‌هایی است که موجب کسب هماهنگی بهتر و رسیدن به ترکیب نهایی این تیم برای حضور در لیگ فصل جدید فوتبال کشور است.

در این دیدار دوستانه تیم فوتبال صبا با نظر عبدالصمد مرفاوی سرمربی جدید خود در هر نیمه با یکی از دروازه‌بانان خود یعنی حامد لک، محمدباقر صادقی و محمدرضا قدرتی‌پور به میدان رفت که هر سه سنگربان این تیم نیز از دریافت گل بی‌نصیب نبودند.

یکی از دو گل تیم فوتبال صبا در این دیدار توسط سید علی فاطمی مهاجم فصل گذشته تیم راه‌آهن که به‌ تازگی با عقدقردادی یک‌ ساله به جمع شاگردان عبدالصمدمرفاوی در تیم فوتبال صبای قم پیوسته است به دست آمد.

با توجه به این‌که تیم فوتبال صبا به نسبت بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشور دیرتر کار خود را برای جذب بازیکن و کادر فنی آغاز کرد سرمربی جدید این تیم هنوز با توجه به فاصله‌ چند روز تا آغاز این رقابت‌ها در جست‌و‌جوی نفرات جدید برای تیم صبا است.

بر همین اساس در دیدار تدارکاتی مرفاوی از بازیکنانی جدید به‌ منظور انجام تست بهره برد که این کار نیز برای وی جواب مثبتی در پی داشت و یکی از بازیکنان تستی دیروز در ترکیب صبا موفق به ثمر رساندن دومین گل صبا شد.

روز دوشنبه چهارم مرداد تیم فوتبال صبا در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:45 دقیقه پذیرای تیم صنعت نفت آبادان یکی از نمایندگان استان خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار