حجت‌الاسلام ذوالنور خبر داد
عضو مجمع نمایندگان استان قم از برگزاری نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری پروژه مونوریل این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰ 23 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در تشریح نشست امروز مجمع نمایندگان استان قم گفت: سومین نشست مجمع عصر امروز با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و تمام اعضا برگزار شد و خوشبختانه تصمیمات خوبی در این جلسه مصوب شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به رکود و وضعیت کنونی ساخت و ساز در کشور و رکود بخش مسکن مقرر شد در راستای پرداخت نکردن عوارض ساخت و ساز از سوی اقشار آسیب پذیر استان قم تلاش شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مونوریل در استان قم گفت: در شرایط کنونی این پروژه با مسائلی روبه‌رو است که قطعا باید این موضوعات در جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. همچنین در نشست امروز بر تسریع در انتقال آب به شهر مقدس قم تأکید شد.

ذوالنوری ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در مصوبه خود اعلام کرده که به ازای هر مترمربع بنای ساختمان باید مالک 35 هزار تومان به این سازمان پرداخت کند و در این مصوبه هیچ تفاوتی میان یک منطقه محروم با یک منطقه اعیان نشین تفاوتی قایل نشده است از این رو در جلسه امروز مجمع مقرر شد تا این مسائل به طور جدی پیگیری شود.

عضو مجمع نمایندگان استان قم تصریح کرد: امیدوارم جلسات مجمع به صورت منظم یک بار در ماه برگزار شود تا مسائل استان به سرعت مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار