مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری روایت جالبی از جلسات هیئت رئیسه خبرگان در قم را منتشر کرد.
کد خبر: ۲۶۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 23 July 2016
به گزارش تابناک قم، اعضای هیئت رئیسه کمیسیونهای 6گانه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند که عباسعلی کدخدایی رئیس و مشاور حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری روایت جالبی از همراهی‌اش با اعضای خبرگان در سفر به شهر قم را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد.

عباسعلی کدخدایی در این باره می‌نویسد: طبق اعلام قبلی هیئت رئیسه مجلس خبرگان جلسه داشت. همچنین قرار بود کمیسیونهای تخصصی تشکیل و هیئت رئیسه آنها نیز انتخاب شوند که این کار انجام و اخبار آن را از رسانه‌ها شنیدید. روز پر کاری بود، من حدود ساعت 7 صبح به دبیرخانه در قم رسیدم. اعضا نیز حاضر بودند.

حضرت آیت‌الله جنتی علاوه بر شرکت در کمیسیون خود(کمیسیون تحقیق)، به سایر کمیسیونها نیز سر زدند و ضمن تبریک انتخاب آنها به عنوان عضو مجلس خبرگان و ضرورت فعالیت بیشتر و منظم آنها، نکاتی را یاد آور شدند. این حضور مورد استقبال اعضای محترم کمیسیونها قرار گرفت و هم در هنگام جلسه، اعضا از این حرکت استقبال کردند و هم هنگام صرف نهار برخی از اعضای محترم این حرکت نو را ستایش کردند.

آخرین جلسه نیز مربوط به کمیسیون اداری مالی بود که در ساعت 5 بعد از ظهر شکل گرفت و مجددا حضور حضرت آیت‌الله جنتی مورد استقبال واقع شد.

ساعت 6 نیز قرار کاری دیگری داشتم که با پایان آن در حدود ساعت 8 به طرف تهران حرکت کردیم. در بین راه نماز مغرب و عشا را در یکی از مساجد قم به جماعت اقامه کردم و حدود ساعت 11 به منزل رسیدم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار