شهرداری قم در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 که با حضور بالغ بر 2 هزار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و شهرداران سراسر کشور، روسای شوراهای شهر و شهرداران کشورهای دیگر در برج میلاد برگزار شد حضور یافت.
کد خبر: ۲۶۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 23 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 با حمایت و همکاری شورای عالی استان‌ها، شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امورخارجه، ارتباطات، فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی دیگر از دستگاه‌های دولتی کشور با هدف آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی جهان در عرصه مدیریت شهری، با حضور بالغ بر 2 هزار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و شهرداران سراسر کشور، روسای شورا شهر و شهرداران کشورهای روسیه، هندوستان، لبنان، کرواسی، ترکیه، گینه و... در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

این اجلاس جهانی به مدت دو روز همراه با بیش از 30 پنل و نشست تخصصی با حمایت علمی سازمان‌های مسؤول همچون معاونت حقوقی ریاست جمهوری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.

شهرداری قم نیز با حضور در این اجلاس، به ارائه آخرین طرح‌ها، برنامه‌ها و فرصت‌های مهیا شده برای سرمایه‌گذاری پرداخت.

در طول دو روز برگزاری این همایش 90 گروه نسبت به بازدید از غرفه شهرداری قم اقدام کرده و با مسئولان شهرداری قم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 در غرفه شهرداری قم حضور یافت و فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری در راستای عمران و آبادانی شهر کریمه اهل بیت(س) را ستود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار