با کسب برتری برابر خراسان‌شمالی
تیم والیبال نوجوانان استان قم با کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود بر سکوی نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور جای گرفت.
کد خبر: ۲۶۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 23 July 2016
به گزارش تابناک قم، تیم والیبال نوجوانان قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با ترکیبی از استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی که محصول سرمایه‌گذاری هیأت والیبال استان قم در رده‌های سنی پایه بودند، در جدال با حریفان خود از استان‌های مختلف خوش درخشید و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور به میزبانی هیأت والیبال استان چهارمحال و بختیاری و در شهر شهرکرد به انجام رسید و والیبالیست‌های نوجوان قم در جدال برای کسب یکی از سکوهای برتر این رقابت‌ها کار خود را در مرحله مقدماتی با انجام چهار مسابقه آغاز کردند.

والیبالیست‌های استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، بوشهر، خراسان‌شمالی، سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، هرمزگان، قم و ایلام تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند و ابتدا در دو گروه مقدماتی برابر یکدیگر به میدان رفتند.

در گروه نخست مرحله مقدماتی این رقابت‌ها تیم‌های والیبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری، خراسان‌شمالی، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد با یکدیگر به رقابت پرداختند و بازی‌های گروه دوم نیز با حضور تیم‌های خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و قم به انجام رسید.

تیم والیبال نوجوانان قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم ایلام به میدان رفت و این بازی را با نتیجه سه بر یک قم به نفع خود تمام کرد تا شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد، شروعی که در ادامه با برتری قاطع سه بر صفر نوجوانان والیبالیست قم برابر تیم خراسان‌جنوبی همراه بود.

این دو پیروزی روحیه بازیکنان آینده‌دار والیبال قم را برای بردهای بیشتر و موفقیت‌های افزون‌تر، دو چندان کرد و نماینده قم در سومین مسابقه خود برابر تیم والیبال نوجوانان بوشهر نتیجه نخستین مسابقه خود را تکرار کرد و برابر حریف سه بر یک صاحب برتری شد.

کسب سومین پیروزی در مقابل تیم بوشهر صعود نوجوانان والیبالیست قم به مرحله بعدی رقابت‌ها را قطعی کرده بود اما آنها بدون در نظر گرفتن این موضوع در چهارمین و آخرین بازی مقدماتی خود برابر تیم والیبال نوجوانان سیستان و بلوچستان به میدان رفته و با حساب سه بر یک به برتری رسیدند تا با کسب چهار پیروزی و 12 امتیاز قاطع صعود خود را به مرحله نهایی رقابت‌ها به عنوان صدرنشین قطعی کنند.

والیبالیست‌های نوجوان قم که با کسب چهار پیروزی قاطع به مرحله نهایی رسیده بودند در این مرحله برابر تیم میزبان یعنی چهار محال و بختیاری به میدان رفتند و در حالی که حریف از حمایت تماشاگران و طرفداران خودی برخوردار بود، قم این بازی را نیز سه بر یک به سود خود خاتمه داد.

تیم والیبال نوجوانان هیأت والیبال استان قم بدین‌ترتیب با کسب برتری مقابل تیم چهار محال و بختیاری به دیدار نهایی رقابت‌های والیبال نوجوانان کشور صعود کرد و برای کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی به مصاف تیم خراسان‌شمالی رفت و این حریف را نیز سه بر یک شکست داد تا موفقیت‌های خود را در تمامی بازی‌های این دوره با کسب مقام قهرمانی این جام کامل کند و با دست پر و کسب افتخار به قم بازگردد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار