معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از نجات چهار کوهنورد قمی گم شده در ارتفاعات بخش کهک با همکاری اورژانس هوایی استان قم خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰ 24 July 2016
به گزارش تابناک قم، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد رضا بهرامی با اشاره به اینکه بعد از ظهر امروز گزارش مفقود شدن چهار کوهنورد قمی در ارتفاعات بخش کهک به مرکز عملیات جمعیت هلال احمر استان قم گزارش شد، اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان قم برای پیدا کردن این کوهنوردان وارد عمل شد. 
 
تلاش چند ساعته برای نجات کوهنوردان گم شده قمی

وی ادامه داد: به دلیل وسعت منطقه و نداشتن اطلاعات از محل حضور کوهنوردان با هماهنگی به عمل آمده همکاران تلاشگر اورژانس هوایی استان قم به کمک نجاتگران هلال احمر آمده و پس از عملیات مشترک چند ساعته موفق به شناسایی محل کوهنوردان و نجات آن‌ها شدند. 
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: به لطف خدا هیچ کدام از کوهنوردان دچار مشکل نشده و به سلامت به قم بازگردانده شدند. 
 
بهرامی گفت: کوهنوردانی که به صورت گروهی یا فردی قصد انجام برنامه در ارتفاعات استان دارند می‌بایست ضمن آشنایی کامل با منطقه توانایی شناسایی محل حضور خود را داشته باشند تا در صورت ضرورت بتوانند اطلاعات درستی در اختیار عوامل امداد و نجات قرار دهند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار