نماینده مردم قم در مجلس مطرح کرد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعیین رشته‌های تحصیلی توسط دانش‌آموزان بدون نگاه‌های جامع، وضعیت آینده شغلی افراد را مورد تهدید قرار می‌دهد، گفت: برای رفع این مشکل نباید از الزامات بدون مبنای قانونی و شرعی استفاده شود.
کد خبر: ۲۶۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۶ 24 July 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری شنبه شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در تالار امام جواد(ع) برگزار شد، با اشاره به برخی از مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: نیروهای قراردادی دستگاه‌های اجرایی انگیزه کاری نداشته و نسبت به آینده شغلی خود اضطراب دارند.

وی اضافه کرد: با تبدیل وضعیت نیروهای انسانی، بدنه نیروی انسانی دستگاه‌های استان تقویت شده و راه چانه‌زنی برای رسیدن به نیروهای رسمی باز می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استان قم شرایط آب و هوایی مطلوبی ندارد، مطرح کرد: باید توجه به حوض سلطان و صنایع آلاینده به صورت ویژه پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مسؤولان استانی باید نسبت به تعیین مکان فعالیت صنایع آلاینده حساس باشند، عنوان کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های بیشتر حضور خانم ابتکار را در استان قم شاهد بوده و به دستاوردهای مطلوب در حوزه محیط زیست برسیم.

ذوالنوری با اشاره به اینکه تعیین رشته‌های تحصیلی توسط دانش‌آموزان بدون نگاه‌های جامع وضعیت آینده شغلی افراد را مورد تهدید قرار می‌دهد، تصریح کرد: برای رفع این مشکل نباید از الزامات بدون مبنای قانونی و شرعی استفاده شود بلکه باید راهکارهای تشویقی مورد توجه قرار گیرد.

وی از پرداخت 35 هزار تومان برای هر متر بنا برای مهندسان نظام مهندسی یاد کرد و ادامه داد: دریافت این هزینه از نقاط محروم و شهرهای کم‌توان ظلم و جفا در حق مردم است.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تولید لبنیات و محصولات دامی را یکی از ظرفیت‌های استان قم برشمرد و افزود: محصولات دام‌داران فاسد شدنی است و اگر کارخانه‌های شیر الزام به خرید این محصولات نداشته باشند، کشور و استان دچار مشکلات اقتصادی می‌شود به همین علت باید مشکلات این موضوع را مطرح کنیم و پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: جلسه مجمع نمایندگان استان قم برکت‌های بسیاری برای مردم دارد اما برای رسیدن به بهره‌مندی بیشتر در این جلسه نیازمند ارائه موضوع‌های جمع‌بندی شده توسط مدیران و مسؤولان ارشد استانی هستیم.

ذوالنوری رسیدگی به محوریت‌های دفاعی را یکی از نیازهای جامعه اسلامی برشمرد و گفت: استانداری قم باید در تقسیم‌بندی بودجه‌ها علاوه بر اعتبارات مورد نیاز برای پایگاه‌های بسیج به فعالیت‌های حوزه دفاعی نیز توجه ویژه داشته باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار