طی نامه‌ای به استاندار قم مطرح شد:
دانشجویان اردوی جهادی در روستای چشمه شور قم طی نامه ای به استاندار، پیگیری هرچه سریع‌تر مشکلات روستای چشمه شور را خواستار شدند.
کد خبر: ۲۶۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 24 July 2016
به گزارش تابناک قم، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم که برگزاری اردوی جهادی روستای چشمه شور قم را بر عهده داشت، طی نامه‌ای به استاندار، خواستار رسیدگی به مشکلات این روستا شد.

متن نامه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به استاندار محترم قم بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"در نظام اسلامى، رفع فقر و محرومیت، در شمار هدف‌های طراز اول است و پایبندی به اصول انقلاب، بدون مجاهدت درراه نجات مستضعفان و محرومان، سخنى بى‌معنى و ادعایى پوچ است."

فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)

جناب آقای مهندس صادقی
استاندار محترم استان قم
با عرض سلام و تحیات

آیا میدانید در حوزه تحت امر شما روستایی به نام چشمه شور وجود دارد که از بی‌آبی به‌سختی نفس می‌کشد، این روستا با بیش از 70 خانوار جمعیت در 55 کیلومتری آزادراه قم-تهران واقع‌شده است، امروز حدود 2 سال است که آب‌لوله‌کشی در این روستا قطع‌شده و علی‌رغم پیگیری‌های فراوان قصه بی‌آبی آن منطقه به مثنوی هفتاد من کاغذ تبدیل‌شده است و گوش شنوایی وجود ندارد.

جناب استاندار پایه انقلاب اسلامی خدمت به محرومین و مستمندان بوده است و می‌باشد، بارها حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از ضرورت خدمت به مستضعفان سخن به میان آوردند، چندی پیش بنا به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم اردوهای جهادی همراه با بسیجیان دلسوز دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برای برگزاری شب‌های قدر به آن روستا سفر کردیم، مردم روستا از مشکل بی‌آبی دل پردردی دارند، این بی‌آبی فقط مشکل آب خوردن نیست، مردم آن منطقه ماهی یک‌بار هم نمی‌توانند استحمام کنند، بی‌آبی به وسایل برقی‌شان ضربه رسانده است، با انواع بیماری‌های عفونی و قارچی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و به دلیل آنکه باید از ده بالایی آب بیاورند دچار دردهای عضلانی شده‌اند.

جناب استاندار در همان روستا شرکت انتقال لوله‌های نفت وجود دارد، آن شرکت باآن‌همه منابع مالی و امکانات به‌روز منشأ خیروبرکتی نشده است بااینکه برای شرکت نفت تأمین آب منطقه کاری بس سهل و آسان است. دهیار روستا مجبور است برای حفر چاه از مردم پول طلب کند، بخش‌دار مرکزی می‌گوید پیگیر مطالبات هستیم، مدیرعامل آب و فاضلاب می‌گوید منتظر صدور مجوز حفاری هستند، نمی‌دانم کی این وعده‌ها به نتیجه می‌رسد و آیا اصلاً نتیجه‌ای خواهد داشت یا نه...

جناب استاندار همین بس که این اعتماد و عشق به‌نظام آسان به دست نیامده است، خدا نکند روزی بیاید که برریشه‌های باور این مردم تیشه زده شود. حقیر به نمایندگی از گروه جهادی شهید زین‌الدین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم آمادگی خود را برای همراهی مسئولین و بازدید از مناطق مذکور اعلام می‌دارم تا از نزدیک همراه شما درد مردم را شنوا باشیم و مشکلات را از نزدیک لمس کنیم و ببینیم کسانی هستند که با چه مشقتی در کشور زندگی می‌کنند.

انشا الله با پیگیری حضرتعالی مشکل بی‌آبی آن منطقه هرچه سریع‌تر حل شود و نگذاریم این مردم صبور که مردانه پای انقلاب ایستاده‌اند با مشکلاتی که شاید حل آن کار زیاد سختی نباشد درگیر باشند. چه بسیارند چشمه شورهایی که در استان قم از نگاه مسئولین به دورمانده‌اند و نیازمند توجه و پیگیری می‌باشند

 و من الله توفیق
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار