14 بازیکن فصل گذشته صبا در نقل و انتقالات پیش از آغاز شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از نماینده فوتبال استان قم جدا شدند.
کد خبر: ۲۶۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 24 July 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی که کمتر از دو روز دیگر به آغاز شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تمام تیم‌های لیگ برتری بعد از فعالیت در بازار نقل و انتقالات و جذب مهره‌های مورد نظر خود، آماده نخستین بازی فصل جدید هستند.

در این بین برخی تیم‌ها چهره‌های مطرح و سرشناس سایر تیم‌ها را به خدمت گرفته‌اند و برای آن رقم بالایی را پرداخته‌اند اما بعضی از تیم‌های دیگر نیز هستند که بیشتر به دلیل محدودیت‌های مالی، بازیکنان کلیدی خود را از دست داده و به سراغ خریدهای جدید و بازیکنان جوان و جویای‌نام رفته‌اند.

از جمع 16 تیم حاضر در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم فوتبال صبای قم نیز از میانه راه بازار نقل و انتقالات لیگ تاکنون فعالیت خوبی برای تشکیل یک تیم منسجم برای حضور در دوره شانزدهم لیگ برتر انجام داده است.

در کنار تمام فعالیت‌ها و اقداماتی که مسئولان باشگاه صبای قم در روزهای اخیر برای در اختیار گرفتن مهره‌های کارآمد به منظور همراهی این تیم در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انجام داده‌اند، آنها تصمیمات خوبی برای جایگزینی مهره‌های کلیدی فصل گذشته خود نیز اتخاذ کرده و چندین بازیکن جدید جذب کرده‌اند.

بعد از پایان پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از یک‌سو به دلیل پایان قرارداد با باشگاه و از سوی دیگر به نظر کادر فنی، جدایی 14 بازیکن فصل گذشته از تیم فوتبال صبای قم قطعی شد تا مسئولان باشگاه صبای قم به فکر جایگزینی مناسب برای آنها باشند.

فیلیپه خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، رضا حقیقی‌شاندیز، محمد قاضی، میلاد فراهانی، محمدامین آرام‌طبع، جهانبخش ذبیحی‌طاهر، امید قربانی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سامان آقازمانی، فرشید باقری، اکبر صادقی و پیام صادقیان بازیکنانی هستند که تعدادی از آنها با صبا قرارداد نداشتند و تعدادی دیگر را نیز مورد نظر کادر فنی برای فصل جدید لیگ برتر نبودند.

در حالی که این بازیکنان رسما از تیم فوتبال صبای قم جدا شده‌اند، کادر فنی صبای قم برای جایگزینی هر یک از آنها، برخی بازیکنان مورد نظر خود را از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جذب کرده است و چند بازیکن نیز از سهمیه لیگ برتر به صبای قم ملحق شده‌اند.

این در حالی است که هنوز مدت زمان زیادی به پایان مهلت نقل و انتقالات شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده و باشگاه صبای قم با توجه به نیاز عبدالصمد مرفاوی سرمربی با تجربه خود برای تقویت تیم در لیگ شانزدهم اقدام خواهد کرد.

دوره شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از دوشنبه چهارم مرداد ماه با رقابت 16 تیم رسما آغاز می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان و پذیرای تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار