شهردار قم:
شهردار قم گفت: تاکنون ۷۰۰ میلیارد از این بدهی در آستانه تسویه نهایی قرار گرفته که امیدواریم پس از نهایی‌شدن، مابقی این بدهی هم حل‌وفصل شود.
کد خبر: ۲۶۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 24 July 2016
به گزارش تابناک قم، مرتضی سقاییان‌نژاد از برگزاری جلساتی با مقامات ارشد نظام و مسئولان بلند پایه کشور به منظور حل و فصل بدهی 1600 میلیاردی شهرداری قم خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر جلساتی در حضور مقامات ارشد کشور در حال برگزاری است که به این موضوع خاتمه داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسات تاکنون 700 میلیارد از این بدهی در آستانه تسویه نهایی قرارگرفته که امیدواریم پس از نهایی شدن، مابقی این بدهی هم حل‌وفصل شود و غائله بدهی‌های شهرداری قم پایان یابد.

سقاییان‌نژاد ادامه داد: موضوع بدهی‌های شهرداری را قرار نیست از راه حراج بلوار پیامبر اعظم (ص) تأمین کنیم و ما دنبال حل این مسئله از راه‌های دیگر هستیم.

شهردار قم گفت: حرکت بسیار خوبی درباره پرداخت بدهی‌های شهرداری که بخش قابل توجهی از آن را بدهی‌های بانکی تشکیل می‌دهد صورت گرفته است که انشاءالله تصمیمات و دستورات خیلی خوبی از جلساتی که در حال برگزاری است بیرون خواهد آمد.

وی که این بدهی‌ها را مانعی برای پیشرفت و توسعه شهر قم می‌داند، خاطرنشان کرد: انشاءالله به‌زودی خبرهای خوبی را به مردم می‌دهیم و گام بلندی که در این رابطه برداشته‌ایم به سرانجام می‌رسانیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار