سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: شرایط خوبی برای بازی مقابل نفت داریم و و برای کسب 3 امتیاز بازی می‌کنیم.
کد خبر: ۲۶۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 24 July 2016
به گزارش تابناک قم، عبدالصمد مرفاوی عصر امروز در نشست خبری پیش از مسابقه با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: نفرات زیادی را از دست داده‌ایم و تیم را از نو بازسازی کرده‌ایم؛ هم برای جمع کردن تیم و هم برای آماده‌سازی زمان کمی داشتیم اما ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌ها را جمع کردیم و در مجموع شرایط خوبی داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی خوب و قابل قبولی مقابل نفت انجام دهیم. نفت تیمی ریشه‌دار است که ساختار سال قبل خود را حفظ کرده است و با توجه به کمبودهایی که داشته بازیکن جدید گرفته است و بازیکنان این تیم با دیدگاه تاکتیکی مربی خود آشنا هستند. آنها از این نظر از ما جلو هستند، اما ما هم بازیکنان باانگیزه‌ای داریم که دوست دارند با تمام وجود بازی کنند و این روحیه را در آنها می‌بینم که بازی فردا را با دست پر پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: برنامه ما برای 4 بازی آغاز لیگ برتر کوتاه مدت است و می‌خواهیم از هر 4 بازی با دست پر خارج شویم تا در تعطیلی یک ماه لیگ برتر از نظر تاکتیکی و بدنی کیفیت تیم را بالا ببریم.

مرفاوی در ادامه در خصوص وضعیت تمرینات تیم صبا و نحوه جذب بازیکن، بیان کرد: در روند یارگیری سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که با تفکرات ما آشنا باشند و از نظر تاکتیکی بهترین نمایش را اجرا کنیم و در لیگ برتر به بهترین جایگاه دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص تعامل با رسانه‌ها، بیان کرد: در این چند سال که در قم فعالیت کرده‌ام همواره تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته‌ایم و سعی کرده‌ایم همیشه به هم احترام بگذاریم و این برای تیم مفید بوده است.  شاید بعضی جاها استقبال از بازی‌های ما آنچنانی نباشد ولی می‌دانم که دل همه با این تیم است. صبا شرایط خاصی دارد و همه باید به هم کمک کنیم تا لیگ موفقی را تجربه کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
جوجه رو اخر پاییز میشمورن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار