ر‌ئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه عصر امروز یک خودروی پژو با یک تریلی در جاده گرمسار با هم برخورد کردند، گفت: مصدومان این سانحه با تلاش نیرو‌های اورژانس قم نجات یافتند.
کد خبر: ۲۸۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹ 20 August 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا حسنی اظهار کرد: عصر امروز در لحظات نزدیک به غروب آفتاب، یک دستگاه تریلی با یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر 35 جاده گرمسار با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز اورژانس 115 قم، سریعا نیرو‌ها و تجهیزات لازم از سوی مرکز مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، به محل حادثه اعزام شد.

ر‌ئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه این حادثه منجر به جراحت دو نفر شد، افزود: کارشناسان اورژانس 115 پس از حضور در محل حادثه اقدامات اولیه درمانی را در راستای درمان مجروحان انجام دادند ولی بر أثر شدت جراحات وارده به مجروحان، وضعیت یکی از آن‌ها بسیار وخیم بود،‌ به همین سبب درخواست بالگرد هوایی برای انتقال مصدومان را به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابلاغ کردیم و در مدت کوتاهی بالگرد هوایی به محل حادثه رسید.

حسنی اضافه کرد: خوشبختانه بالگرد اورژانس 115 با حضور به موقع در محل حادثه و با انجام عملیات احیا، موجب نجات فرد حادثه دیده شد و در کمترین زمان ممکن مصدومان را به بیمارستان‌های سطح شهر قم منتقل کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مصدومان این حادثه در بیمارستان بوده و مور مراقبت ویژه هستند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار